Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Voor mobiele telefoons bestaan er al jaren verzekeringen tegen schade en/of diefstal. Bestaan zulke verzekeringen ook voor mp3 spelers? Ik zoe namelijk zoiets voor mijn iPod.

Greetz

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ja, dat bestaat.
Dat had je met wat zoekwerk ook wel kunnen vinden.
Meestal sluit je zon verzekering af bij het kopen van een mp3speler.

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Veel verzekeringen bieden naast 'normale' inboedel verzekeringen ook gadget verzekeringen. Je kunt je iPod, laptop, telefoon etc gewoon meeverzekeren. Het verzekeren via winkels van aankoop is in mijn ogen minder safe, zitten vaak kleine addertjes onder het gras.

Verwijderd

denk dat je tegenwoordig zon beetje alles kunt verzekeren, dus ook mp3 spelers ja

• Flapp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-05-2024
ik heb laatst (maandje geleden) een archos gmini400 gekocht :9~
maar anderhalve week later viel mijn tas op de archos.... beeldje naar de klote.
ik vroeg me af valt het dan onder de garantie of niet ?
want in de winkel zeggen ze dat ze alleen maar als de harde schijf voor een fabricage fout stuk gaat het vergoeden en anders moet ik de volle smak van rond de 80 euro betalen die ik op het moment niet heb...
SCHANDE |:( |:( |:(

"Stilte, een gat in het geluid...."

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand links?

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 16:41

VROEM!

broembroem!

Schande? Gewoon stom zul je bedoelen. Garantie is er niet voor user fuckups, maar fabricage- of ontwerpfouten.
Je hebt aan de andere kant wel weer een goede kans dat het onder je eigen inboedel verzekering oid valt :)

ieeeepppppp :P

• Flapp
Hoop wel dat t eronder valt ...
maar t is geen screwup van mijn kant
hij zat in mijn jas en toen gooide zo´n gast een tasa er perongeluk op ....
maar hij word niet aansprakelijk gesteld (WA) omdat het niet zeker is dat het zo is gebeurd...
t is een van de mogelijke redenen maar t kan ook gewoon dat hij spontaan stuk is gegaan want je ziet geen sporen van iets zwaars dat erop is gevallen aleen is het beeldje zelf van binnen uit gekraakt dus ik vraag me af wat t was... t is maar een idee dat hij zo stuk ging.

• Flapp
ik zou graag gauw antwoord willen hebben omdat ik misschien overmorgen hem dan wegbreng dus ik wil weten of ik dit vergoed kan krijgen of zelf moet betalen

• RoD
  • Niet online

RoD

1. Aan de ene kant moet je ook garantie op je scherm kunnen krijgen.
2. In dit geval was het toch echt jou fout, een tas er op laten vallen heeft niks met het falen van je Gmini 400 zelf te maken.

Denk niet dat je ze kunt overtuigen dat het beeld "vanzelf" gekraakt is :P

[ Voor 17% gewijzigd door RoD op 05-03-2005 23:22 ]

• Flapp
maar ik weet niet zeker of t wel een tas is t is een theorie wat t kan zijn omdat ik ergens die dag een keer mijn tas op mijn jas had kunnen late vallen....
pas aan eind van de dag haal ik mijn mpe (die de hele dag lekker had door zitten spelen) uit mijn jaszak om een filmpie te kijken en toen zag ik dat het schermpje fucked was...

• PanMan
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-11 21:56

PanMan

Spun!

Ik heb op m'n Ipod en andere gadgets een kostbaarheden recreatief verzekering van de ANWB. En kwam er onlangs achter dat de postbank ook een soortgelijke verzekering aanbied. ANWB kost 5% per jaar, dacht ik. Postbank kost nog minder, maar dekt alleen binnen nederland. (PB was hier 3.6E/maand voor E4600 dekking, dacht ik...).

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949

Verwijderd

Topicstarter
Die verzekering van de ANWB en Postbank zijn goede opties lijkt me idd. Maar echt specifiek voor een mp3 speler, zoals die voor gsm's bestaan, heb ik nog niet gevonden.

• RoD
  • Niet online

RoD

Dan moet je bij aankoop naar extra verzekering van je mp3speler vragen, of gewoon ff de fabrikant bellen.

• PanMan
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-11 21:56

PanMan

Spun!

Wat is het probleem als het geen specifieke MP3 speler verzekering is, maar dat je er OOK andere dingen onder kan verzekeren? Zolang ze je MP3 speler dekken, lijkt het me toch wat je zoekt?

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2005 @ 10:41:
Die verzekering van de ANWB en Postbank zijn goede opties lijkt me idd. Maar echt specifiek voor een mp3 speler, zoals die voor gsm's bestaan, heb ik nog niet gevonden.
Waarom zouden die Postbank of ANWB verzekering niet voldoen. Dat is namelijk precies waar ik het eerder al over had. Bij die verzekeringen krijg je, indien fatale schade, gewoon de nieuwwaarde terug. :Y)

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-11 23:55

NoTimeRemains

I know

@Flapietoetoe :
je hebt hem toch zelf laten vallen of niet? de fabrikant deed het niet... dus dat krijg je nooit geregeld. Of je moet een verhaaltje (lees: leugen) vertellen zodat je het wel gaat maar dan zitten we dalijk allemaal te klagen bij de leverancier dat ze zo duur worden.

ontopic:
verder valt dit toch onder je gewoon verzekering of niet? hoe zit dat eik met je phone, als die gejat wordt gaat dit ook altijd onder je gewone verzekering. dus zo'n exta gsm verzekering is toch niet echt nodig :? ofwel?

This is the Way.

Verwijderd

HIValicious schreef op zondag 06 maart 2005 @ 22:35:
@Flapietoetoe :
je hebt hem toch zelf laten vallen of niet? de fabrikant deed het niet... dus dat krijg je nooit geregeld. Of je moet een verhaaltje (lees: leugen) vertellen zodat je het wel gaat maar dan zitten we dalijk allemaal te klagen bij de leverancier dat ze zo duur worden.

ontopic:
verder valt dit toch onder je gewoon verzekering of niet? hoe zit dat eik met je phone, als die gejat wordt gaat dit ook altijd onder je gewone verzekering. dus zo'n exta gsm verzekering is toch niet echt nodig :? ofwel?
Als je telefoon gejat wordt en je hebt hem niet verzekerd, dan heb je pech gehad natuurlijk. Welke "gewone" verzekering had je in gedachte?

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-11 23:55

NoTimeRemains

I know

als mijn jas van mijn lijf gejat wordt krijg je dat dan niet verzekerd?

/me is verzekering n00b

This is the Way.

Pagina: 1