Vorig jaar had mijn broer telkens problemen met zijn netwerkverbinding, iedere keer de melding 'netwerkkabel niet aangesloten' en deze verbinding viel ook echt iedere keer weg. Regelmatig de kabel opnieuw gemaakt, andere kabel, maar niets hielp. Uiteindelijk heb ik zijn onboard LAN (Intel op Compaq mobo) maar uitgeschakeld en er een 3Com PCI kaartje ingezet, sindsdien geen problemen meer
.
Tot van de week, precies hetzelfde verhaal, alleen kan die het nu een hele tijd goed doen en dan opeens kort achter elkaar dat de verbinding wegvalt. Heb een nieuwe kabel gekocht, met aangegoten stekkers met de hoop dat het dan weg was, maar nee, blijft
.
Kortom ik word gek van dat ding, is nu alweer de netwerkkaart defect of is er toch wat anders aan de hand?
Het enige wat de afgelopen tijd veranderd is is de bedrading van de modem naar de switch, maar aangezien internet het op de andere computer wel goed doet lijkt mij dit sterk
.
Zijn computer is een Comapaq P4 draaiend onder XP, wat veder schoon is.
Tot van de week, precies hetzelfde verhaal, alleen kan die het nu een hele tijd goed doen en dan opeens kort achter elkaar dat de verbinding wegvalt. Heb een nieuwe kabel gekocht, met aangegoten stekkers met de hoop dat het dan weg was, maar nee, blijft
Kortom ik word gek van dat ding, is nu alweer de netwerkkaart defect of is er toch wat anders aan de hand?
Het enige wat de afgelopen tijd veranderd is is de bedrading van de modem naar de switch, maar aangezien internet het op de andere computer wel goed doet lijkt mij dit sterk
Zijn computer is een Comapaq P4 draaiend onder XP, wat veder schoon is.