P4 reboot na joinen van een server bij Americas army

Pagina: 1
Acties:

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-08 08:53
Donderdag is me pc gecrashed, keb toen windows XP pro er weer opgezet, en de de nodige windows updates gedaan. (sp1, sp2), verder heb ik antivir, spysweeper en microsoft antispyware erop gezet.
Ook heb ik firefox geinstalleerd omdat ik me verteld is dat dat stuk veiliger is, anyway, alles gaat goed so far.

Toen ik Americas army installeerde, was er nog nix aan de hand, ik kon gewoon spelen en was nix aan de hand. vanmorgen toen ik het spel opstartte en server joinde, rebootte me pc spontaan.
dit doet ie nou elke x als ik een server inga.

Ik heb al zovaak nu spyware removers gedraaid, en virusscans, en dan vind ie nix..donderdag eerst wel, toen heb ik alles in veilige modus gedelete. had toen nergens last meer van.

weet iemand misschien hoe dit kan, en wat ik eraan kan doen zonder windows er opnieuw op hoef te zetten..want daar heb ik weinig trek aan..

Verwijderd

Probeer eerst AA maar eens opnieuw te installeren :)

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-08 08:53
al gedaan, helpt nix... is het beter om windows opnieuw te installen?

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:48

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Probeer eerst eens handmatig punkbuster te updaten. Dit moet ik nou ook iedere dag (?) doen. Ik doe dat dus altijd door eerst pbweb.exe te draaien, en daarna pas het spel te starten.

Ik denk dat Punkbuster/het updaten ervan bij jou een beetje gaar is.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-05 22:08
Wellicht alle drivers weer volledig up to date maken? Zet daarbij in windows uit dat deze reboot bij een bsod, de foutcode die windows geeft is nuttig.

Verwijderd

Ik heb da ne keer meegemaakt bij ne kameraad van mij. We wilden AA spelen, maar telkens reboote de computer spontaan. Twas wel ambetant, maar wij hebben de easy way out gekozen en gewoon ne clean format gedaan. Toen was het ook wel gedaan. Raar toch ...
Pagina: 1