topic gesloten

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• scorpio
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-05 18:22
Zie Dubbelklik paintshop pro 9

Fijn als zo'n partime moderator je topic direct sluit met een opmerking als : 'vast een common probleem , bel support." :(

Ik werk vollop en heb vandaag (ook gewerkt en morgen 1/2 5 ben k weer op )
In de korte tijd dat ik vrij ben zag ik even tijd PsP 9 (betaalde ja , want dat proefde ik al uit zijn vooroordeeld gespekt antwoord) te installeren en constateerde ik dit probleem(zie link naar topic).

Dubbelklik van m'n mX500 werkt niet in PsP 9.

Ik zoeken en kijken of dit vaker voorkomt en natuurlijk naar een antwoord, nergens , ik denk ik vraag medetweakers waar ik al vanaf het prille begin kom, of die wat weten , boef , topic closed en zie eens hoe snel en op welke manier. :(

Dit geeft genoeg dingen aan die ik hier niet wil noemen want dan ga k met modder smijten maar feit blijft dat ik met dit probleem zit en antwoord vraag van mede-tweakers die het misschien weten .

Als meneer de moderator ( en dit bedoel ik netjes) nu dit topic eventjes een tijdje gunt en anderen gelegenheid geeft om te reageren en niet gelijk als eerste de boel sluit dan ben ik hem hier zeer dankbaar voor , en daar hoeft ie niets voor te doen _/-\o_

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Als je zo lang bent meegegaan, dan kan je waarschijnlijk ook nog wel Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! herinneren. ;) M.a.w. even naar Pelle mailen. :)

Signature

• scorpio
Thanx , je hebt gelijk, kan ik doen, maar ik wilde juist een antwoord op dit probleem vandaar op deze wijze.
Ik moest wel beginnen met het onterrechte sluiten van de topic anders knikkerde hij hem er weer uit als zijnde dubbele topic ...snap? :Y)

Genoeg over vorig topic....over and done with.... ;)

Antwoord op mijn probleem ?

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-04 00:15

Cablekevin

CCCP Baby!

Zou dit niet naar schop een modje moeten :)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Cablekevin schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 20:35:
Zou dit niet naar schop een modje moeten :)
Denk het niet, gezien dit topic: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!
scorpio schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 20:17:
Thanx , je hebt gelijk, kan ik doen, maar ik wilde juist een antwoord op dit probleem vandaar op deze wijze.
Ik moest wel beginnen met het onterrechte sluiten van de topic anders knikkerde hij hem er weer uit als zijnde dubbele topic ...snap? :Y)

Genoeg over vorig topic....over and done with.... ;)

Antwoord op mijn probleem ?
Misschien voortaan ook eens beter kijken waar een topic moet? Misschien ook voortaan iets beter zoeken met google? Misschien voortaan iets beter aangeven wat er precies niet werkt en wat je al hebt geprobeerd?

Zoals je ziet veel vragen en dus weinig antwoorden ;)

[ Voor 16% gewijzigd door BtM909 op 05-03-2005 20:39 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-05 07:54
FYI: Als PSP open is dan is mijn tekentablet ook absoluut (1 op 1 met scherm) en niet relatief (muis) zoals wanneer ik het weer afsluit :)

Maar mijn scroll-up knopje op mn MX510 staat op CTRL+W en dat pakt ie wel als CTRL+W.

Wanneer moet die dubbelklik eigenlijk werken? Als ik bv dubbelklik met de fillselector dan word het een floating selection, maar als ik het met de op dubbelklik ingestelde knop doe pakt ie er idd maar 1. Komt denk ik omdat het wat te snel gaat.

Als ik op een toolbar dubbelklik dan word die wel ge-undocked en met de dubbelkliknop ook...

Jouw muis is gewoon verouderd :P

[ Voor 74% gewijzigd door bredend op 05-03-2005 20:51 ]

• scorpio
Cablekevin & BtM909 ...zou dit niet ....

Jongen , wat zijn de tijden verandert. :'(
Ja t zou ergens anders kunnen staan , moderator please zet hem daar maar even neer waar hij volgens jou ( en iet anderen ) zou moeten staan , misschien krijg ik daar antwoord ipv opmerkingen over allerhande behalve,

Sorry,, te veel gewerkt denk ik ( zou haast zeggen zouden ...mtn ...) , k ga ff onderuit gezakt achter de tv en dan op Bed.

Ik zie morgen wel of iemand iets weet en anders niet..dan mail ik inderdaad support wel. (8>

bredend>> Thnx

[ Voor 11% gewijzigd door scorpio op 05-03-2005 20:44 ]

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-04 00:15

Cablekevin

CCCP Baby!

scorpio schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 20:41:
Cablekevin & BtM909 ...zou dit niet ....

Jongen , wat zijn de tijden verandert. :'(
Ja t zou ergens anders kunnen staan , moderator please zet hem daar maar even neer waar hij volgens jou ( en iet anderen ) zou moeten staan , misschien krijg ik daar antwoord ipv opmerkingen over allerhande behalve,

Sorry,, te veel gewerkt denk ik ( zou haast zeggen zouden ...mtn ...) , k ga ff onderuit gezakt achter de tv en dan op Bed.

Ik zie morgen wel of iemand iets weet en anders niet..dan mail ik inderdaad support wel. (8>

bredend>> Thnx
En je probeert te zeggen ? Snap er geen bal van. :/

• crisp
  • Laatst online: 14:19

crisp

Devver

Pixelated

Topic heropenen na een slotje is not done. Mail Pelle maar, deze discussie hoort niet hier en ook niet in SeM of LA thuis...

[ Voor 3% gewijzigd door crisp op 05-03-2005 23:52 ]

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.