Hey,
Ik heb een probleem met opnemen. Ik heb het probleem al geissoleerd, dus het klinkt een beetje als 'waarom zou je dat willen dan,' maar ok
. Als ik een mp3 afspeel in winamp, en ik neem het geluid op met windows media recorder, dan klinkt dat heel slecht, niet zoals het hoort. Ik heb de nieuwste drivers (creative/audigy) ik heb windows XP en ik heb wirelss internet (geinstalleerd in ongeveer dezelfde tijd als dat het geluid crap is) De opname instelling staat goed (die van creative mixer, zo van line-in/microfoon/cd/midi/'whatuhear' en ik heb ook geen rare environments aanstaan).
Wat verder raar is: als ik zeg neem alleen de line-in op, dan neemt ie het nog steeds op, maar nóg slechtere qualiteit. En bij een andere pc hier thuis heb ik precies hetzelfde probleem.
hier heb ik een voorbeeld van hoe het slecht klinkt
ftp://tweaker:schmeaker@84.83.147.212/
Alle vage hints zijn welkom, alvast bedankt voor je tijd
Duco
Ik heb een probleem met opnemen. Ik heb het probleem al geissoleerd, dus het klinkt een beetje als 'waarom zou je dat willen dan,' maar ok
Wat verder raar is: als ik zeg neem alleen de line-in op, dan neemt ie het nog steeds op, maar nóg slechtere qualiteit. En bij een andere pc hier thuis heb ik precies hetzelfde probleem.
hier heb ik een voorbeeld van hoe het slecht klinkt
ftp://tweaker:schmeaker@84.83.147.212/
Alle vage hints zijn welkom, alvast bedankt voor je tijd
Duco