Heren (en dames)
Ik heb een probleempje, ik ben niet zo enorm ervaren op dit gebied en heb er ook nog nooit eerder last van gehad.
Het probleem is als volgt:
Ik starte gister mijn pc op en hij zei: INSERT BOOT CD ...
Fijn, ik kwam dus helemaal niet meer in windows, ik een format gedaan en windows xp erop gezet.
Alles deed het weer, ik 's avonds netjes m`n pc afgesloten en vanochtend hetzelfde gezeur.
Fijn, ik alles weer installeren en er stond op m`n hdd (iets wat ik van een site had gedownload) een bestandje wat ik dacht dat het misschien kon veroorzaken, ik wilde het verwijderen en dat mocht niet want het bestand was in gebruik... (er stond niets open op deze computer na).
Dus ik naar dos (tip van een vriend) en daar het bestand verwijderd.
Alles bleef het netjes doen, tot ik net weer m`n pc aanzette en ik kwam weer op hetzelfde gezeik uit INSER BOOT CD...
Dus nu na een verse install wil ik graag geholpen worden.
Hieronder een lijstje van de processen.
http://carpron.com/albums/Spike-NL/test.jpg
Het enige wat geinstalleerd is is MSN 6.2 en de Ati Catalist drivers.
Alvast bedankt heren (en dames)
Ik heb een probleempje, ik ben niet zo enorm ervaren op dit gebied en heb er ook nog nooit eerder last van gehad.
Het probleem is als volgt:
Ik starte gister mijn pc op en hij zei: INSERT BOOT CD ...
Fijn, ik kwam dus helemaal niet meer in windows, ik een format gedaan en windows xp erop gezet.
Alles deed het weer, ik 's avonds netjes m`n pc afgesloten en vanochtend hetzelfde gezeur.
Fijn, ik alles weer installeren en er stond op m`n hdd (iets wat ik van een site had gedownload) een bestandje wat ik dacht dat het misschien kon veroorzaken, ik wilde het verwijderen en dat mocht niet want het bestand was in gebruik... (er stond niets open op deze computer na).
Dus ik naar dos (tip van een vriend) en daar het bestand verwijderd.
Alles bleef het netjes doen, tot ik net weer m`n pc aanzette en ik kwam weer op hetzelfde gezeik uit INSER BOOT CD...
Dus nu na een verse install wil ik graag geholpen worden.
Hieronder een lijstje van de processen.
http://carpron.com/albums/Spike-NL/test.jpg
Het enige wat geinstalleerd is is MSN 6.2 en de Ati Catalist drivers.
Alvast bedankt heren (en dames)
[ Voor 11% gewijzigd door Mad-Matt op 05-03-2005 19:45 ]
If you don't read a newspaper you are uninformed, if you do read a newspaper you are misinformed - Denzel Washington