Toon posts:

NED ND1300A speelt en brandt geen DVD's meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Iemand die me misschien kan helpen.... kheb al meer als een jaar een Nec 1300a en werkte altijd zonder problemen, helaas ineens van het 1 op andere moment speelt en brand hij geen dvd's meer
hij wordt volgends mij nu ook alleen nog maar gezien als cd-rom,

heb al andere firmware geprobeerd upgrade naar 1.0c
en een format C: met nieuwe install win xp pro met sp1

help me plz :S

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Titel verfatsoenlijkt. MSN smilies werken hier overigens ook niet :)

Neem de FAQ van dit subforum door onder Mijn CD/DVD lezer/brander werkt niet goed. Mocht dat allemaal op niks uitlopen, dan mag je met enige zekerheid wel ervan uitgaan dat de brander stuk is. Hoeveel DVD's heb je er al ongeveer mee gebrand?

[ Voor 5% gewijzigd door BalusC op 05-03-2005 19:53 ]

Verwijderd

heb ik ook gehad aleen cd's lezen en branden deed ie nog
geen dvd herkenning
was garantie kreeg een 2500a >:)

Verwijderd

Topicstarter
wat zal het zijn brand er ongeveer 8 per dag vindt het alleen zo vreemd dat ie geen dvd's meer doet en wel gewoon cd-roms enz

Verwijderd

Topicstarter
henk... contact opgenomen met nec of de zaak waar je hem gekocht had ?

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
8 DVD's per dag , dan ben jij 2 uur per dag aan het branden geweest met die brander. (of hoelang is 4 speed ookal weer?) Gedurende wat voor een tijd spreken we? Als hij na 2 weken kapt is het garantie maar als hij na 24 maanden de geest geeft..boeiuh.. nieuwe schrijver voor 60 euro?

[ Voor 9% gewijzigd door Chevy454 op 05-03-2005 23:30 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:12
8 per dag wil zeggen dat je veel schijfjes wisselt. Daardoor wordt je lens sneller vuil, en bij DVD's ligt de data veel dichter bij elkaar dan bij een CD.

Veel kans dat een schoonmaak CD je brander fixt :)

Mocht dat niet helpen dan is (zeker met 8 stuks per dag) een snellere brander misschien helemaal niet zo'n slecht idee :P

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Pagina: 1