Wat heb ik Ecc in mn Pc of wat????????/

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• J-air
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-11-2023
heey,

Ik heb een vraagje
waar kun je snel zien wat voor geheugen soort je hebt?
ik dacht dat ecc altijd een oneven ~Chips~ aantal had en normaal even maar ik weet het niet
zeker.

Alvast bedankt!!!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

ECC heeft of 9 chips of 18 memory chips (die lange langwerpige), of nog veel meer als je ook nog es regged geheugen hebt. :)
En anders kun je het vast wel zien met het serienummer via google of via everest ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Atlas op 05-03-2005 18:32 ]

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
kun je niet gewoon ff je pc open maken en kijken dan :?

volgens mij als je ff op de chips kijkt en die door google heen haalt is het best te vinden

trouwens 1 vraagteken is wel genoeg :P

Verwijderd

CPU-Z laat het ook zien.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:23

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Waarom al die vraagtekens ?????????????????????????

GoT Huisregels

Titels horen informatief te zijn, niet schreeuwerig. Verder is de PMG FAQ (en dan in het bijzonder de RAM FAQ) er niet voor niets. Lees hem door en er gaat een wereld voor je open :o

Oslik blyat! Oslik!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Check de RAM FAQ die je via de FAQ van dit subforum kunt vinden. Daar staat het in :)

Aangezien het hier op GoT de bedoeling is dat je research pleegt eer je een topic opent en je dat overduidelijk niet hebt gedaan, gaat dit topic dicht. Er is een mailtje naar jou onderweg met een uitgebreide uitleg over het gebruik van GoT :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.