Als ik onder windows een window beweeg dan flikkeren de linker en rechter rand van dat windoowtje.
Hetzelfde met spellen;loop ik bijvoorbeeld langs een deurpost of een hoek van een gebouw in 3d spellen dan flikkert het ook.
Zelfs bij 2d spellen als ik snel door een level heen hups.
Het gaat dus om verticale lijnen die bij horizontale bewegingen flikkeren.
Heb 2 verschillende videokaarten geprobeerd,meerdere monitoren(ook op verschillende beeldverversingssnelheid), en verschillende soorten geheugen.
Heb nu zelfs een nieuw moederbord en cpu aangeschaft.
Maar tot mijn verbazing is het probleem er nog steeds.
Nou dacht ik zelf aan drie dingen:ligt toch aan die monitoren (zijn niet de duurste),heb iets niet goed staan in mn video-driver settings,of er staat iets niet goed in mn bios.
Elke suggestie is meer dan welkom want ik ben er na 1,5 jaar toch wel behoorlijk flauw van.
Hetzelfde met spellen;loop ik bijvoorbeeld langs een deurpost of een hoek van een gebouw in 3d spellen dan flikkert het ook.
Zelfs bij 2d spellen als ik snel door een level heen hups.
Het gaat dus om verticale lijnen die bij horizontale bewegingen flikkeren.
Heb 2 verschillende videokaarten geprobeerd,meerdere monitoren(ook op verschillende beeldverversingssnelheid), en verschillende soorten geheugen.
Heb nu zelfs een nieuw moederbord en cpu aangeschaft.
Maar tot mijn verbazing is het probleem er nog steeds.
Nou dacht ik zelf aan drie dingen:ligt toch aan die monitoren (zijn niet de duurste),heb iets niet goed staan in mn video-driver settings,of er staat iets niet goed in mn bios.
Elke suggestie is meer dan welkom want ik ben er na 1,5 jaar toch wel behoorlijk flauw van.