Pinnacle Studio 9 beeld en geluid ongelijk

Pagina: 1
Acties:

• Texie
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-01 10:25
Ik gebruik Pinnacle Studio 9.3. Ik heb uren gestopt om een mooie DVD te maken.
Helaas loopt na het maken van de DVD het geluid en het beeld niet meer gelijk aan het einde van de DVD.

Ik heb alles geprobeerd, andere kwaliteit opnamen, andere PCM in plaats van MPEG audio.
Eerste naar een image genereren en daarna naar DVD, maar helaas, zonder resultaat.

Wie weet hoe dit is op te lossen en waar dit aan ligt?

Volvo XC40 P8 met warmtepomp, Continental EcoContact 6 235/50R19 V XL zomerbanden, Nokian 235/50R19 WR SUV4 winterbanden, Wallbox PulsarPlus, iPhone 13 Pro Max

• Ewok
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-12-2024
Even kijken op de website van pinnacle www.pinnaclesys.com dan naar het discussieforum gaan. Hier staan allerlei dingen over je probleem.

Verwijderd

gebruik je een onboard geluidskaart??

geef even wat meer systeem specs!

• Texie
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-01 10:25
Ik heb een Pentium 4 3.00 Ghz met 512 intern geheugen. Er is een onboard geluidskaart, dus ik heb er geen apart spul in.
De orginele DV-tapes zijn opgenomen in een Sharp digitale videocamera.
Er gaat dus ergens wat fout tijdens het coderen ofzo.
Ik heb op het Pinnacle forum gekeken, maar zonder nuttige tips.

Ik heb versie 9.3.5.9 dus met de laatste patches.

Volvo XC40 P8 met warmtepomp, Continental EcoContact 6 235/50R19 V XL zomerbanden, Nokian 235/50R19 WR SUV4 winterbanden, Wallbox PulsarPlus, iPhone 13 Pro Max

• Arie-Kanarie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-06-2025

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Sorry voor deze kleine kick. Maar ik heb dus hetzelfde probleem (en om daar een nieuw topic voor te openen leek mij ook wat overdone)
Heeft iemand inmiddels iets van een oplossing gevonden?
Ik heb een Acer Travelmate 4001Lmi (centrino, 1,5Ghz, 512mb RAM en onboard sound dus) waar ik op bewerk. Studio Plus 9.5.3.
Bij loopt het geluid gelijk in het programma, maar na het omzetten naar DVD image en die bestanden dan afspelen met Power DVD loopt het geluid ongeveer een seconde achter...
Omzetten naar avi ga ik zo proberen, maar dat wil ik eigenlijk niet want dan raak ik mijn mooie dvd-menu kwijt (toch??) en moet ik dat weer gaan maken in nero of ander brand programma (nero vision express is niet zoveel soeps iemand daar voor nog beter alternatief)

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:49
Hey, ik heb dit ook gehad met Studio 8 destijds ... ik heb me suf gepiekerd en van alles geprobeerd maar ik kreeg het er niet uit. Uiteindelijk iets van 15 DVD+R/DVD-R/DVD+RW/DVD-RW's later (ik heb echt van alles geprobeerd) van iemand Studio 8.4 geleend, waar ik gelukkig ook zo het hele project weer in kon openen, en toen was 't geen probleem meer ... 't probleem was helemaal weg. Uiteindelijk weet ik dus nog steeds niet echt waar het aan heeft gelegen :? Maar probeer eens een upgrade ... je kunt ook zo beta-upgrades downloaden/installeren vanaf de Pinnacle-site.

[ Voor 12% gewijzigd door Wouter! op 06-05-2005 23:59 ]

Pagina: 1