Northbridge cooler A8N-SLI Deluxe de mond snoeren

Pagina: 1
Acties:

• Sjoerd666
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-02 19:12

Sjoerd666

www.rhd.demon.nl

Topicstarter
ik zag al een aantal berichtjes over coolers voor de NB van de A8nSLI mobo. nu heb ik zo'n zalman passiefe heatsink gekocht maar deze koelt niet goed, resulteert in vastlopers en errors

NTLDR's de die missing zijn.

annyway nu dacht ik fix er zo'n klein kolertje tegen aan zodat hi actief is (die van 4x4cm) maar die zijn bijna nergens te krijgen nu heb je ook van coolermaster de Blue Ice SLC-S41-U1 er zit meer ijzer in geloof zelfs koper ipv alu ne de fan is ook iets groter en be blue leds zijn altijd welkom (kleurt leuk bij mn zalman 7000 blue led)

Deze koelers zijn 12 euro ik ga nog ff kijken bij media marktwant daat hebben ze tegenwoordig ook coolermaster hoekjes met allemaal stukken koper en alu voor in je PC. maar voordat ik zo'n ding koop wil ik toch graag weten of het goed draait. op de doos staat 25 DB maar is dat ook zo en vooral koelt i aardig, kan ik de Bus ook nog een beetje omhoog krikken naar 215mhz. ben geen dihard overclocker maar al het extra's is mooi meegenomen.

op de pricewats staan maar een paar winkels die ze verkopen maar iig media markt en PCL computers hebben ze, waarvan ik weet hier in Rdam.

en anders moet ik op school zelf iets gaan bouwen met rest koper, nja ook leuk

• SmoothTweaker
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:28
en anders moet ik op school zelf iets gaan bouwen met rest koper, nja ook leuk
Maybe als je een goed ontwerp maakt ken je em aanbieden aan mede tweakers :):)

maare zit die zalman er wel goed op maakt die goed contact. kan niet begrijpen dat dat ding te warm word zonder dat je em oc

• Sjoerd666
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-02 19:12

Sjoerd666

www.rhd.demon.nl

Topicstarter
ik heb op de zalman een klein fannetyje gezet is nu heel stil en koelt super!

maja al met al er zijn weinig north bridge alternatieven.......... Hoop dat zalman daar ook eens een mooie bloem voor maakt

Verwijderd

Uhmm.. misschien waterkoeling?

;)

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:02
Sjoerd666 schreef op zondag 06 maart 2005 @ 22:17:
ik heb op de zalman een klein fannetyje gezet is nu heel stil en koelt super!

maja al met al er zijn weinig north bridge alternatieven.......... Hoop dat zalman daar ook eens een mooie bloem voor maakt
er is wel een goed koelertje voor.. en Micropool northpole ofzo..

http://www.microcool.it/index1.asp?ris=1024&lin=in

daar dus.. Ook wel in NL te krijgen

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-02 12:18
Beetje overdreven om alleen je northbridge te koelen?

PSN: djmurcielago

Pagina: 1