Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

T-Mobile & MSN

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer via Agile Messenger met mijn mobieltje MSN op te komen.
Steeds krijg ik dezelfde melding dat hij zich niet kan aanmelden bij de server. Na zoeken kwam ik de volgende site tegen: http://www.t-mobile.nl/t-zones/htdocs/page/msn_mobile.asp
Ik dus bellen met t-mobile...krijg je zo'n grietje aan de lijn met van die opmerkingen, oh gebruikt u ook hotmail..grrr, uhh ja volgens mij moet u zich wel bij t-zones MSN aanmelden. Dat kost u dan 2,75 om dan 30 dagen gebruik te kunnen maken van msn op uw telefoon + de gprs kosten.

Een kennis van mij heeft vodafone en hoeft dus helemaal niets naast de gprs kosten te betalen, wat mij ook logisch lijkt. Ik ga er dus ook van uit dat doordat ik via hun proxy gebruik maak van gprs deze poort dus gewoon wordt geblockt.

Heeft iemand toevallig al MSN via t-mobile zonder die extra kosten?
Of weet iemand een andere proxy server van t-mobile die wel msn toelaat?

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-11 08:10
Kijk is op http://www.tipic.com heb deze een tijdje gebruikt om mijn 6230. Ze hebben een java application messenger.

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-11 14:39
Ik gebruik het gewoon met mijn mda compact, hoefde niets in te stellen dus het zal wel niet aan t-mobile liggen of aan hun servers.

succes iig

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:30
Agile messenger heeft APN "internet" nodig. Dit is dus niet de zelfde instelling als voor t-zones

[ Voor 46% gewijzigd door Maite op 05-03-2005 16:51 ]

Verwijderd

ik probeer het nu met Trillian en de IM Everywhere-plugin. Dan draai je thuis in feite een klein webservertje; door je eigen ip in te tikken (of een alias via no-ip.info voor het gemak of voor dynamische ip's) kun je dan inloggen op trillian (ook voor msn dus) op je eigen pc.
Maar het lukt niet omdat T-mobile alleen verkeer naar poort 80 schijnt te ondersteunen. Als je dat probleem wil omzeilen kun je een andere browser gebruiken, zoals het - niet gratis - webviewer. Want die beperking tot poort 80 schijnt slechts in de standaard browser te zitten - dat geldt tenminste voor de Siemens S65.
Ik weet niet of dat werkt, want ik krijg dat webservertje al niet eens aan de praat omdat mijn router de poort niet wil forwarden, maar da's een ander verhaal. Mocht iemand de oplossing ook in deze richting zoeken, dan hoor ik graag hoe die het precies geflikt heeft.... :)

Verwijderd

Topicstarter
Maite schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 16:49:
Agile messenger heeft APN "internet" nodig. Dit is dus niet de zelfde instelling als voor t-zones
Hoe bedoel je dit precies? Wat voor een instellingen heeft die dan wel nodig? Want deze werkt wel gewoon goed met vodafone live.

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06:23
Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 17:03:
[...]

Hoe bedoel je dit precies? Wat voor een instellingen heeft die dan wel nodig? Want deze werkt wel gewoon goed met vodafone live.
Er staat letterlijk wat voor instelling hij nodig heeft? ;)

Het APN (GPRS Access Point) moet ingesteld staan op 'internet'.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Topicstarter
Procyon for life schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 16:47:
Ik gebruik het gewoon met mijn mda compact, hoefde niets in te stellen dus het zal wel niet aan t-mobile liggen of aan hun servers.

succes iig
Welke applicatie gebruik je om te msn-en?
Heb je ook de volgende gprs instellingen:
proxy: 10.10.10.10
proxy poort: 8080
1e naamserver: 0.0.0.0
2e naamserver: 0.0.0.0
naam toegangspunt: wap
gebruikersnaam: tmobile
wachtwoord: tmobile

Verwijderd

Ah, hier staat wel het een en ander...

Verwijderd

Topicstarter
XanderH schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 17:05:
[...]

Er staat letterlijk wat voor instelling hij nodig heeft? ;)

Het APN (GPRS Access Point) moet ingesteld staan op 'internet'.
Sorry ik zie het.

Het werkt!! :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2005 17:09 ]

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06:23
Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 17:08:
[...]

Sorry ik zie het.

Het werkt!! :)
Hm, nu werkt het ineens wel? :P Krijg door je vorige post toch ineens de indruk dat je je APN al goed had ingesteld...
magoed :P

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Topicstarter
XanderH schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 17:10:
[...]

Hm, nu werkt het ineens wel? :P Krijg door je vorige post toch ineens de indruk dat je je APN al goed had ingesteld...

[...]

magoed :P
Ik typte "internet" in maar op mijn telefoon stond "wap". :-)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2005 17:18 ]

Pagina: 1