P5P800 traag in bios

Pagina: 1
Acties:

• Erwin1967
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-07 20:28
Ik heb iets heel vreemds. Als ik in de bios zit, dan lijkt het net alsof ik maar 1 keer per seconde een toets kan indrukken. Verder is het opstarten bijzonder traag. Eerst heel lang het logoscherm, dan een zwart scherm met een knipperende cursor. Daarna, als windows XP prof start gaat alles snel.

Ik heb een P5P800 met P4 320, 512 Mb geheugen, Logitect draadloos usb toetsenbord en een Logitec draadloze lasermuis.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:47

Thandor

SilverStreak

De PC staat niet te throttlen (o.i.d.) als je aan het booten bent :?
Met oude PC's (lees = 486'ers e.d.) kon je Turbo aan/uit zetten. Je kon in het BIOS inschakelen of de PC met Turbo aan/uit moest booten.

Controleer ook of alle instellingen van de hardeschijven en optische stations goed staan.
Als je 1 optisch station hebt moet je deze op master zetten. Niet op slave, er is nl. geen master.

[ Voor 38% gewijzigd door Thandor op 05-03-2005 16:48 ]

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

• Metalrick
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-08 20:37

Metalrick

tcpdump ninja

ik heb hetzelfde probleem met een p4p800 deluxe sinds ik de videokaart heb vervangen, probeer het eens met een andere videokaart

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Gooi eens je System BIOS en Video BIOS op cacheable en kijk of het over is :)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• Erwin1967
Metalrick schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 16:49:
ik heb hetzelfde probleem met een p4p800 deluxe sinds ik de videokaart heb vervangen, probeer het eens met een andere videokaart
Het vervangen van mijn videokaart vind ik eigenlijk geen optie omdat hij best wel duur was. Ik heb overigens een Leadtek 6600 GT kaart.

• Erwin1967
limoentje schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 16:50:
Gooi eens je System BIOS en Video BIOS op cacheable en kijk of het over is :)
Ik heb in mijn bios gekeken maar kon geen dergelijke functie vinden. Ik vind dat overigens vreemd omdat inderdaad voorheen (op mijn vorige systemen) wel altijd zoiets te vinden was. Ik heb zelf het vermoeden dat het misschien aan mijn usb toetsenbord ligt (ondersteuning usb in bios is niet helemaal lekker)
Pagina: 1