Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

probleempje met zonealarm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi iedereen,

Wanneer ik outlook open dan vraagt ie om een nieuwe map maken en daarna krijg ik een melding als ik dat niet doe.
Melding: zonealarm will not work unless you display your folders list you can display tis to pulldown the view menu and selecting the layout menu item then checking the folderlist option.

Als ik dan onder de melding op de knop ok druk krijg ik deze melding Warning Zonealarm will not work in your current locale netherland.

Wie kan me helpen?

Groetjes,

mrsongman

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:18

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Ik zie dat je redelijk vers bent op GoT, welkom :w

Ik heb een paar vragen:
- welk OS gebruik je?
- Staan je regional settings op Nederlands?
- Wat heb je zelf geprobeerd om dit probleem op te lossen?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tukk,

Dankje :-)

Ik gebruik win XP home edition

Ik heb niks van regional settings gezien ...... is dat tijdens de installatie weergegeven?

Heb zelf outlook er afgehaald en weer toegevoegd en verschillende settings geprobeerd.

Groetjes,

mrsongman

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

2 minuten googlen gaf me deze site

Zone alarm werkt niet met nederlandse regional settings, het is dus deze aanpassen of een andere firewall gebruiken.

Als tweaker ga ik er vanuit dat je je regionale instellingen wel kan vinden.. (tik het anders even in bij je windows-help)

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tukk,

Eigenlijk wil ik dat niet.......

Weet jij een goede virusscan/firewall combinatie?

Waarbij de virusscanner mail scant en regelmatig geupdate wordt?

Vriendelijke groet,

mrsongman

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Voor een goede personal firewall zou je even [rml][ Firewalls] discussietopic[/rml] kunnen doorlezen, en voor virusscanners hebben we ook een discussietopic, nl. [rml][ Virusscanners] discussietopic deel 2[/rml] :)

Signature

Verwijderd

Topicstarter
Als ik junkmail filter uitzet krijg ik niet meer de vraag om een nieuwe map aan te maken.
Maar mijn vraag is dan pakt ie dan nog wel de virussen?

Als ik de junkmail optie aanzet dan krijg ik het venster nieuwe map maken wel in beeld.

Hoe nu verder?

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2005 @ 00:56:
Als ik junkmail filter uitzet krijg ik niet meer de vraag om een nieuwe map aan te maken.
Maar mijn vraag is dan pakt ie dan nog wel de virussen?

Als ik de junkmail optie aanzet dan krijg ik het venster nieuwe map maken wel in beeld.

Hoe nu verder?
Zie het antwoord van pasta, als je een andere firewall/virusscanner wil, omdat je regional settings niet wil veranderen, dan kun je het beste die topics doorlezen.

Weet je meteen wat je wil en leer je er ook wat van. ;)

Pagina: 1