Toon posts:

videobestand versturen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met het versturen van videobestanden via lan.

bestanden versturen

Ik heb dus het videobestand verstuurd door het bestand te delen maar dan krijg ik artifacts en dan staat het op sommige plekken in de film vast, misschien heeft het te maken met verloren pakketten die niet zijn ontvangen? Om er zeker van te zijn dat het niet aan de bestanden of aan de computer lag heb ik het bestand op cd-rw gezet en het afgespeeld maar het werkt gewoon perfect. Dus het zal moeten liggen aan het versturen van het videobestand. Hoe kan ik dit verhelpen?

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-02 20:39
Ik verstuur alles via msn.
Soms wel 4 tot 5 GB. gewoon via msn kiezen voor verzenden en de rest gaat vanzelf.
Werkt snel en altijd goed :)
Gaat hier zo'n 8MB/s

[ Voor 8% gewijzigd door ID-College op 05-03-2005 14:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
hoe kun je msn gebruiken via een netwerk? :P

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Wat bedoel je met "versturen over het lan"?

Bedoel je dat je dan gewoon het bestand van de ene PC naar de andere sleept onder Windows Explorer (verkenner)?

Zo doe ik het namelijk altijd, bestanden heen en weer tussen mijn PC's en servers en daar heb ik eigenlijk nog nooit problemen mee gehad. :)

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Topicstarter
ja ik open mijn netwerklocaties en sleep het bestand naar de map van mijn andere computer, maar met videobestanden lukt het ze over te zetten maar blijken ze bij het openen dus niet goed te zijn. En het gaat via een router maar daar zou geen probleem mee moeten zijn.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 15:31:
ja ik open mijn netwerklocaties en sleep het bestand naar de map van mijn andere computer, maar met videobestanden lukt het ze over te zetten maar blijken ze bij het openen dus niet goed te zijn. En het gaat via een router maar daar zou geen probleem mee moeten zijn.
Mja, zoals gezegd, ik doe niet anders eigenlijk. :) Ik heb daardoor nog nooit "stukke" bestanden gehad, zij het video of anderssoortig. :) Ik weet niet hoe erg jij thuis bent in Windows Networking, anders is dit progje misschien wel wat voor je : meuktracker: Hamachi 0.9.7.7

:)

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de tip ;)

ik ga het gelijk proberen :)

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:11
Ik zou het geheugen van beide PC's even testen, ik had een tijd geleden ook problemen met grote bestanden kopiëren over het netwerk, bleek het geheugen vavn één van de de PC's lichtelijk kapot te zijn.

geheugen testen doe je door een bootable floppy / CD te maken mbv http://www.memtest.org/

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

Pagina: 1