Laatst stuiterde SecondCopy op twee files met een CRC error (Cyclische Redundantie Controle fout in Windows XP heet dat) en deze kan ik dus niet verwijderen. Dit gebeurde op een Externe LaCie 250GB USB2 schijf. Deze is NTFS geformateerd met compressie een hele tijd terug. Schijfcontrole geeft op het einde van het checken een fout dat het de test niet succesvol kon afmaken. Op de LaCie site vind ik ook geen check tooltjes ofzo 
Nu is de vraag, welk tooltje is goed om in Windows een HD op fouten te checken ? Aangezien het een USB drive is, wil chkdsk.exe niet echt werken in DOS he
Ook heb ik al OnTrack EasyRecovery en HDD Regenerator geprobeerd, maar beide ondersteunen geen USB drives dus. Ik kan hem ook niet even open schroeven, hij valt nog onder garantie en ik betwijfel of hij schadeloos open te maken is (geen schroeven zichtbaar).
Weet iemand een tooltje om een drive te scannen op fouten die wél USB drives ondersteund ?
Heb toestemming van BalusC
Nu is de vraag, welk tooltje is goed om in Windows een HD op fouten te checken ? Aangezien het een USB drive is, wil chkdsk.exe niet echt werken in DOS he
Weet iemand een tooltje om een drive te scannen op fouten die wél USB drives ondersteund ?
Heb toestemming van BalusC