Toon posts:

PS2 beeld op mijn Monitor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

ik ben nieuw op dit forum dus weet ik niet of de vraag die ik ga stellen in de juiste catagorie valt ;)

Ik wil het beeld van mijn PS2 op mijn monitor krijgen, alleen weet ik niet hoe.
Het lijkt me erg handig om mijn videokaart te vermelden, anders kan ik nog niet geholpen worden he ;)

Het is een ATI Radeon 9600 Pro
Achterop zie ik alleen een 'video out' de aansluiting van mijn monitor en een vage aansluiting die ik nooit gebruikt heb genaamd 'DVI'

Mijn vraag dus............. :
Kan ik het beeld van mijn PS2 wat normaal op mijn TV getoverd wordt op mijn monitor krijgen?
En zo ja....... hoe dan?

Monitor is een Medion 19 inch TFT

Alvast bedankt.

Kevin.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2005 13:08 ]

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:45

_Ernst_

Mark It Zero!

Met die videokaart gaat dat niet lukken, die heeft geen video-in.

Je zou een tv-kaart kunnen kopen, dan kun je je ps2 via een geschikte verloop kabel aan de video-in van die kaart hangen :)

Last.fm

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-10-2025

Technicality

Vliegt rechtsom...

DVI is een digitale aansluiting voor TFT schermen en video _out_ is een aansluiting om je tv op aan te sluiten. Ik gebruik om mijn xbox op mn monitor te krijgen zo'n usb tv-tuner met video-in aansluiting. Je kunt met die videokaart het wel vergeten om direct je ps2 aan te sluiten. Je hebt trouwens ook monitoren die video-in hebben (zo'n geel stekkertje).

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:48

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Er bestaan ook kastjes waarmee je direct het video-signaal van je spelcomputer/camera/video enz kan omzetten naar een VGA signaal voor je monitor, dan hoeft je PC niet eens aan te staan.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Topicstarter
iedereen bedankt voor de reacties, ik had inderdaad al gehoord over zo'n VGA boxje, misschien dat ik die eens ga proberen, wat ik eerst eens ga bekijken of ik een video-in aansluiting op mijn monitor heb.

Waarschijnlijk niet. :P