Toon posts:

[MSN] User avaters downloaden

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht dat het in msn 7 zat maar niet dus..

Is het mogelijk om avaters van users in het voledige formaat te downloaden van de persoon ?
Dus eigelijk het retrieven van de jpg of whatever die er8er zit:)

iemand enig idee?

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Nee kan zeer waarschijnlijk niet. Je kan geen dingen downloaden die er niet zijn. Die avatar op MSN wordt automatisch geresized en zo naar jou gestuurd, anders moesten er plaatjes van hondern Kb's worden verstuurd. Je kan dus alleen de geresizede versie downloaden. OF even aan je contactpersoon om de volledige versie vragen.

Verwijderd

Ik ben juist nog op zoek naar een programma om de webcam te aan te zetten zonder dat ze op accepteren moeten klikken :)

En je kan trouwens ook gewoon een screenshotje maken.. dan heb je ook het plaatje ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2005 12:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
als je screenie maakt heb je 100x100 plaatje ja..maar meestal zijn het fotos van een groter formaat...die door msn verkleind worden...maar ik wil dus het origineel van een persoon retrieven..

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dat lijkt dus niet te kunnen. Als je het plaatje wil hebben, dan vraag je het toch gewoon aan de persoon in kwestie, dat lijkt me ook wel wat netter :) .

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-08 19:36

Technicality

Vliegt rechtsom...

Dat gaat waarschijnlijk niet werken. Als je namelijk zo'n plaatje via schermafbeelding>bladeren opent, wordt-ie automagisch geresized naar 100*100. Het originele plaatje wordt niet gebruikt, en kun je dus ook niet verkrijgen via msn. Conclusie: je moet ff die persoon vragen als je dat plaatje echt wilt hebben.

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
je kan die 100*100 wel retrieven met Stuffplug ...das een plugin voor msgplus.. CP DP stealer ofzo is het :)

altijd leuk als je ineens dezelfde display picture hebt :+

• gassiepaart
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-08 11:26
fijn, dat soort stukjes software zit altijd vol met trojan spyware en verdere troep....

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 09:15

freddifish

schnappi !

gassiepaart schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 22:07:
fijn, dat soort stukjes software zit altijd vol met trojan spyware en verdere troep....
dat klopt inderdaad helaas... :r

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Gaim kan het wel :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Verwijderd

freddifish schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 22:24:
[...]

dat klopt inderdaad helaas... :r
Toevallig kan je met MSGPlus Spyware uitschakelen bij de install.
en de plugins zijn Allemaal Spyware en adware vrij zolang het er niet HEEL groot staat .. :)

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-08 07:25
Stuffplug zit _niet_ vol met spyware, evenmin als MSN Plus.
Je kan namelijk gewoon kiezen om geen sponsor mee te installeren.
Maar mensen lezen niet maar klikken gewoon. Next, next next...

There is no replacement for displacement!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

gassiepaart schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 22:07:
Die stukjes software bevatten zelf vrijwel nooit malware, dat wordt met de installer meegeleverd. ;) Verder is dit nogal een redelijk oud topic, en voeg je verder niets zinnigs aan de discussie toe. Vandaar dat ik het topic sluit.

Let je de volgende keer een beetje op de datum en ook op wat je wilt melden? :)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.