je ziet iedere keer advertenties op tv van gratis bellen via internet, maar hoe lang duurt zo'n actie want ik ben wel geintereseerd in de actie van tiscali met 4mb aansluiting maar hoe lang kun je dan gratis bellen? is dit een jaar? of altijd? je ziet dit namelijk nooit staan maar ze geven wel prijzen van normaal tarief als het niet gratis is
Dowload Skype . Mijn ouders en m'n famillie gebruikt het. Het is een gratis VoIP programma en het werkt prima. Je kan zelfs met meerdere mensen tegelijk een gesprek voeren.
De contactpersonen moeten dan dus ook Skype hebben.
Het is volgens mij ook mogelijk om geld te betalen zodat je met dat programma naar de telefoon van andere kan bellen. Mijn oom had het er laatst over, hij had eens 10 euro betaald en dat bedrag raakt maar niet op.
Het is volgens mij ook mogelijk om geld te betalen zodat je met dat programma naar de telefoon van andere kan bellen. Mijn oom had het er laatst over, hij had eens 10 euro betaald en dat bedrag raakt maar niet op.
Verwijderd
ik hou nog van die tijden toen bellen gratis was over internet. ging ik altijd random mensen bellen in de states.
Maar skype is wel handig, vooral met computerspellekes die je 1 tegen 1 speelt. kun je beetje ouwehoeren tussendoor.
Maar skype is wel handig, vooral met computerspellekes die je 1 tegen 1 speelt. kun je beetje ouwehoeren tussendoor.
Gewoon zolang je het abonnement aanhoudt lijkt me. Waarom zou je na een jaar opeens niet meer kunnen bellen? Er staat nergens vermeld "1 jarig ADSL abonnement met 6 maanden VoIP" of iets dergelijks. Je neemt zo'n pakket, daar betaal je voor en hoppa, internetten en bellen maar. Of bedoel je dat niet?rusman schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 12:22:
je ziet iedere keer advertenties op tv van gratis bellen via internet, maar hoe lang duurt zo'n actie want ik ben wel geintereseerd in de actie van tiscali met 4mb aansluiting maar hoe lang kun je dan gratis bellen? is dit een jaar? of altijd? je ziet dit namelijk nooit staan maar ze geven wel prijzen van normaal tarief als het niet gratis is
Via zo'n Tiscali actie die je bedoelt kan je gewoon onbeperkt gratis bellen met je gewone telefoon (dus niet met een headset via de comp), voor de duur van het contract (1, 2, 3,.... jaar). Onbeperkt onbeperkt dus. Onbeperkt^2?
.
Peace is not simply the absence of war.
Verwijderd
Hmm skype zou wel gewoon kosten moeten bereken richting het vaste / mobiele net. Maar de computer -> computer versie werkt ook errug lekkerMIQ schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 12:50:
Dowload Skype . Mijn ouders en m'n famillie gebruikt het. Het is een gratis VoIP programma en het werkt prima. Je kan zelfs met meerdere mensen tegelijk een gesprek voeren.
off topic:
weet ook iemand of de 9.95 van tiscali vastrecht al zijn inbegrepen in de kosten die op hun site staan?
ze hebben een actie met 29.95.
weet ook iemand of de 9.95 van tiscali vastrecht al zijn inbegrepen in de kosten die op hun site staan?
Verwijderd
Dit is van de week al in een ander topic uitgespit, even zoeken in de topics van van de weekrusman schreef op zondag 06 maart 2005 @ 14:45:
off topic:
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2005 14:46 ]
Het is wel alleen gratis naar andere gebruikers van het zelfde netwerk. Dat zal wel altijd zo blijven denk ik, zie niet in waarom ze dat gaan veranderen.rusman schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 12:22:
het is naar alle vaste nummers in nederland zeggen ze
Verwijderd
KPN komt binnenkort ook met VOIP voor de particulier met een eigen "Livebox", 15 april heb ik gehoord
Ik heb het inmiddels besteld. het is dus gratis naar álle vaste nummers in NL, mobiel is ongeveer veven duur als KPN. Je krijgt een nieuw nummer van Tiscali, hierop kun je gewoon gebeld worden. Vervolgens kun je er voor kiezen om je huidige nummer naar tiscali te porteren, dan vervalt je kpn-aboo. Dan moet je 9.95 betalen aan Tiscali, omdat die dan de lijn van de KPN huren. Je kunt er volgens mij beter voor kiezen je huidige nummer bij de KPN te laten en een router te kopen waar je ook je gewone telefoonlijn in kan prikken. Dit heeft vooral als voordeel dat je op je oude nummer altijd gebeld kan worden. De router zal niet werken bij stroomuitval of als de internetverbinding er uit ligt. Dus dan werkt je tiscali-nummer niet. Ook kun je dan niet bellen. Je kunt dan echter wel via je router via de gewone lijn bellen aangezien dat ook zonder stroom/internet werkt.Naj_Geetsrev schreef op zondag 06 maart 2005 @ 15:08:
[...]
Het is wel alleen gratis naar andere gebruikers van het zelfde netwerk. Dat zal wel altijd zo blijven denk ik, zie niet in waarom ze dat gaan veranderen.
Ik zelf ga een Draytek 2200V kopen, die heeft ondersteuning voor het doorlussen van die gewone telefoonlijn (PSTN Looptrough of Lifeline genoemd). De Zyxel 2602HW (let op dit is niet de door Tiscali geleverde modem, dat is de 2602H) kan het ook, die is echter momenteel nog niet leverbaar.
Pagina: 1