Cordless tobo reageert niet

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ppleeuw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-05-2024
na een logitech cordless desktop express cordless setje gekocht te hebben en deze via de connectors aangesloten te hebben (ps/2) , doet de muis het wel, maar het toetsenbord niet. Het ligt niet aan de connector want een tobo met draad doet het wel. Ook als ik bij hardware kijk bij configuratiescherm, staat er niks. Batterijen zijn net nieuw, en het receivertje maakt ook contact met het toetsenbord. Wat gaat hier mis?

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Wat gebeurt er als je je tobo bijna tegen de ontvanger aanlegt? Werkt het dan wel?

Zoniet is het denk ik kapot, zoals ik uit je verhaal uit kan maken, is het setje gloednieuw, dus garantie. :)

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-02 10:44

Dentheman

Zie signature

Probeer het eens met de usb connector

Zie ondertitel

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Restart een paar keer, druk op connect (onderaan je tobo). Check het signaal softwarematig. Die dingen willen welleens problemen geven.

iedereen op mn stage heb zo'n set, kutdingen!

• ppleeuw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-05-2024
Het is niet dat de compu geen signaal ontvangt want het volgende gebeurt dus: ik start te compu op, de muis doet het prima, wanneer ik dan een willekeurige knop op mijn tobo indruk, begint de muis het niet meer te doen, en het tobo ook niet. Hij moet dus wel een signaal ontvangen. Usb zit er niet op, en heel dicht bij de receiver houden helpt ook niet, en opnieuw connecten heb ik ook al tig keer geprobeert. Ik denk dat ik hem maar terug breng.