Wie houdt er bij wat de verschillende landen per dag flushen? We moeten nog 1.815.664, in de DPCH van 6 januari was dat iets van 2.4M. Betekent dit dat we met 0.6M per dag inlopen, of kan het ook sneller?
Tering... nu al, het gaat wel steeds sneller he? Nu de Jappen nog enuhh... dan kunnen we trots zijn!
Lightning_crew
Hehe... Nederland als nummer 1 crackland
..
Ja USA telt niet mee voor mij
Ja USA telt niet mee voor mij
amerika is 1, omdat je default land amerika is, en duizende mensen het vertikken de country in te stellen...
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Verwijderd
GGGGGRRRRRRRRRRRROp maandag 08 januari 2001 12:49 schreef Dirk-Jan het volgende:
amerika is 1, omdat je default land amerika is, en duizende mensen het vertikken de country in te stellen...
Helaas is dat niet correct, alleen van de mensen die hun Country hebben ingevuld tellen de country-stats mee.Op maandag 08 januari 2001 12:49 schreef Dirk-Jan het volgende:
Mensen die niks hebben ingevuld staan dus nergens bij, ook niet bij de US of Apes
Dat is wat ik ook altijd al dacht, tnx.
Iemand enig idee hoeveel keer onz kikkerlandje in de Amerika past?
Ze zouden het gemiddeld aantal gekraakte blokjes per inwoner van een land moeten laten zien.
Beter nog, het aantal geprobeerde sleutels. Anders krijg je van die lage cijfers.:)
Ze zouden het gemiddeld aantal gekraakte blokjes per inwoner van een land moeten laten zien.
Beter nog, het aantal geprobeerde sleutels. Anders krijg je van die lage cijfers.:)
ff niets
Pagina: 1