Hoi.
Ik heb een pioneer VSX 1014 reciever (perfect dingetje
) maar nu heb ik een kleine van 10 maanden die nogal op onderzoek is en nu wil ik een deur voor mijn kast maken waar het spul in staat.
Nu wou ik eigenlijk terplaatse van de ontvanger/sensor van mijn reciever aan de binnenkant van de deur een sparing maken die net niet door het houten deurtje heen gaat (met een bovenfrees).
Dus er moet op de plaats van de sensor een heel dun stukje hout zitten zodat de afstandbediening nog werkt als de deur dicht zit. Lijkt me wel zo makkelijk en hoef ik de deur niet te openen als ik de radio aan zet of harder en zachter wil doen. Met warmte ontwikkeling in kast hou ik rekening mee dus das geen probleem.
Heeft iemand een idee hoe ik erachter kan komen waar die ontvanger/sensor zit?
Volgens mij zit hij ergens aan de rechterkant van de display.
Thanks.
Ik heb een pioneer VSX 1014 reciever (perfect dingetje
Nu wou ik eigenlijk terplaatse van de ontvanger/sensor van mijn reciever aan de binnenkant van de deur een sparing maken die net niet door het houten deurtje heen gaat (met een bovenfrees).
Dus er moet op de plaats van de sensor een heel dun stukje hout zitten zodat de afstandbediening nog werkt als de deur dicht zit. Lijkt me wel zo makkelijk en hoef ik de deur niet te openen als ik de radio aan zet of harder en zachter wil doen. Met warmte ontwikkeling in kast hou ik rekening mee dus das geen probleem.
Heeft iemand een idee hoe ik erachter kan komen waar die ontvanger/sensor zit?
Volgens mij zit hij ergens aan de rechterkant van de display.
Thanks.