Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Schakelpaneel/keypad sfeerverlichting

Pagina: 1
Acties:

• Redwood
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-11 12:36

Redwood

The Truth Is In Here

Topicstarter
Hoi,

ik ben op zoek naar een mooi schakelpaneeltje, het liefst dan met verlichte toetsen.
Het is voor een kantoorruimte, word bij de balie gemonteerd, en op dit schakelpaneeltje komen dan een stuk of 6 of 8, evt. 10 verlichtingsgroepen.

Wat is precies de bedoeling,

nou ten eerste moet het voor het oog aantrekkelijk schakelpaneel zijn, dus geen grote vierkante kast met grote draaiknoppen erop, ik heb ooit ergens hetzelde gezien, een ovalen zwart kastje, met van die rubberen keypad knoppen erop, met groene verlicting erachter.
daar zaten 8 knoppen op, 1 tm/8 of i.d. knop 1 zette een relais voor zeg maar de toiletten aan, en 2 voor kantoor nummer 2. of hoe dan ook!

Wat is precies het probleem?

Nou ik kan dus echt nergens zoiets vinden, wat dan ook nog redelijk oogt,
schakelpanelen genoeg, maar niet wat ik zoek.
Heb al erg goed gezocht op internet, en natuurlijk op got. maar kan niets vinden.

Heeft iemand misschien een idee waar ik zoiets kan vinden?
Het maakt niet uit, of het een schakelpaneeltje is om relais te schakelen, of rechtstreeks 230v.

thnx

Walk without Rythm, and you won't attract the worm!

• Redwood

Redwood

The Truth Is In Here

Topicstarter
schop

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:15

breinonline

Are you afraid to be known?

Erg duidelijk vind ik je verhaal niet, maar je zoekt dus een schakelpaneel. Mocht je bij een grotere elektronicawinkel in de buurt wonen (display oid.) ga daar eens kijken dan. Anders zou je eens bij conrad moeten zoeken.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-11 19:26

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

OH >> CE

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• Redwood

Redwood

The Truth Is In Here

Topicstarter
Precies, zoek dus een schakelpaneel... maar niet een of andere metalen kast met 10 knoppen erop, een mooi vormgegeven knoppenpaneel, met verlichte knoppen, van ongeveer 10 bij 20. conrad heeft het niet, er is een bedrijf die wel dit soort dingen heeft.
Ik dacht het ooit gezien te hebben van lightec, maar deze bleek het niet te zijn!

• ph3n1x
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-11 20:30
Kan je het niet zelf maken of proberen te maken. Achtergrondverlichting kan je maken ism led (luxeons of high brightness leds) of een ccfl. De knoppen kan je dan naar keuze nemen, de kast of het paneel kan je naar je eigen zin afwerken.
De electronica er achter is vrij simpel, een simpele aan/uit schakelaar met een relais erachter. Dit kan je vrij simpel op gaatjespriont maken. Wil je met een pulsknop werken, dan moet je iets verder gaan zoeken. De kennis daarvoor heb k niet. Hier ko;en wel genoeg mensen langs die het wel weten/kunnen.

regardless of talent, unles there is desire no one can truly be exeptional

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-11 16:47

Jelte,89

Woodworking

Kun je zoiets niet zelf maken ? Ik bedoel je zit hiet GoTweakers.

Revive the guild!

• Redwood

Redwood

The Truth Is In Here

Topicstarter
zou het inderdaad zelf kunnen maken, normaal zou ik dit ook gaan doen, maar aangezien ik er sowieso meer als 1 moet hebben, en ik moet ze installeren voor iemand anders, word het een dure zaak.
Moet ik al mijn uurtjes in rekening brengen!

Aangezien hier veel mensen zijn die toch wel enig verstand, ook van dit soort dingen hebben is er toch misschien iemand die hiervoor iets goeds weet!

Maar goed, ik zal het nogmaals met de klant overlegge"n.

• GJ007
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-11 09:26

GJ007

:)

google? 8)7 en anders echt zelf maken lijkt mij.... als de klant niet te duur vindt te worden :?

[ Voor 3% gewijzigd door GJ007 op 07-03-2005 13:11 ]

signature

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-11 16:47

Jelte,89

Woodworking

Je kunt ook aan tweaker vragen. Of hij zoeits wil maken... Ik snap niet helemaal precies wat je bedoelt. Je zoekt een paneeltje van 10x20 cm. En je wilt daar 8 knoppen op ?

Kijk of er een tweaker bij jouw in de buurt woont. Mischien kun je hem dat laten maken...

Revive the guild!

• tie-rep
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-11 22:06

tie-rep

nu met ir. !

zoiets?

Afbeeldingslocatie: http://beeldbank.prepublisher.com/pictures/PP/TIC/3/TICZ1953.jpg

bron

Verwijderd

dit zoek je denk ik
tis de k8046 van velleman

Afbeeldingslocatie: http://www.velleman.be/images/products/0/K8046_touchscreen.jpg

alleen bestelbaar voor bedrijven en niet voor particulier... ik weet wel een bedrijf die het kan leveren maar dat mag ik niet zeggen

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:02
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 20:00:
... ik weet wel een bedrijf die het kan leveren maar dat mag ik niet zeggen
Jaja .. duidelijk, daar heb je wat aan he ?

Bijvoorbeeld : http://www.kokonderdelen.nl/cart.php?item=187
Of voor belgie : http://www.crfelectronic....groepen/vellemankits.html
Andere levernaciers zijn met google met de massa te vinden

[ Voor 33% gewijzigd door Sine op 07-03-2005 20:33 ]

Repareren doe je zo.

Verwijderd

Sine schreef op maandag 07 maart 2005 @ 20:29:
[...]

Jaja .. duidelijk, daar heb je wat aan he ?
okay wat jij wil.....maar niet zeiken dat ik reclame maak voor me werkgever
edit/ eventueel klachten en gezever af te leveren bij meneer sine.. die weet het namelijk zo goed

tis te bestellen bij www.rotor-amsterdam.nl vooruit betalen met 3 euro verzend en admi kosten
of direct onder rembours met 15 euro verzend en admi kosten

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2005 21:10 ]

• Redwood

Redwood

The Truth Is In Here

Topicstarter
HA! dat is dus precies wat ik zoek!!! en laat ik nu ook nog zelf eens een bedrijf hebben ;-)

thnx!!

Pagina: 1