Toon posts:

[iFrame] "back" button

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe maak ik een button met dezelfde functie als de back button in de bowser, dus gewoon teruggaan naar de vorige pagina?

Ik heb dit nodig, aangezien ik in een iFrame een gallerij met Frontpage heb gemaakt, maar als je op de thumbnail in de gallerij klikt, opent die gewoon de .jpg file. Ik zou dus terug moeten kunnen gaan naar de gallerij, doormiddel van een knop. Een hyperlink naar de gallerij is geen oplossing, aangezien er meerdere gallerijen zijn. Liefst zou ik ook willen teruggaan naar de foto die bekeken werd in de gallerij, maar dit is niet noodzakelijk.

Iemand een oplossing voor dit probleem?

Hier is de website waar ik de knop bij zou nodig hebben, als je klikt op "Water" dan zie je in het rechterframe een gallerij opengaan, als je daar dan op een foto klikt, kan je niet meer terug, tenzij je de "back" button of de backspace toets bezigt. Ik zou daar dus een button willen zetten op de pagina zelf, die diezelfde functie heeft.

http://www.student.kuleuven.ac.be/~m0324915/

Thanx

Lenne

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05 11:13

André

Analytics dude

code:
1
<input type="button" onclick="history.go(-1)" value="Back" />

[ Voor 29% gewijzigd door André op 04-03-2005 23:05 ]

• André

André

Analytics dude

Trouwens, je hebt de laatste dagen aardig wat vragen gesteld over zaken die toch redelijk aan het simpele grenzen. In een paar seconden tot een minuut kun je met de search hier op GoT al deze onderwerpen vinden. Misschien kun je in het vervolg eerst daar eens kijken voordat je een topic opent, daarmee voorkom je ook dat je topics zo snel gesloten worden. :)

Verwijderd

Topicstarter
Dat mijn vragen aan het simpele grenzen is idd waar, maar aangezien ik op dit forum noch op google een deftig, eenvoudig, en duidelijk antwoord kon vinden, dacht ik dat het wel verantwoord was om mijn vraag hier te komen stellen.

Het vervelende bij het leren van het ontwikkelen van een website is dat als je op zoek gaat naar uitleg over iets dat niet super standaard is, je onmiddellijk stuit op websites die je met code bestoken. Aangezien ik die code nog niet echt voldoende kan gebruiken, en geen tijd heb om voor elk klein ding urenlang te zitten studeren...

Vandaar, ik verplicht niemand tot het beantwoorden van mijn vragen, maar voor velen onder jullie zijn deze echt eenvoudig te beantwoorden. Het doel van dit forum is toch juist dat mensen elkaar door middel van vraag en antwoord kunnen helpen. Ik ben zelf vooral bezig met computerhardware- en software installatie en reparatie, en als er iemand mij daar een vraag over stelt, zal ik nooit zeggen, zoek het zelf maar op. Op die zelfde tijd dat je zit uit te leggen dat je de persoon in kwestie niet gaat helpen, had je het evengoed even kunnen uitleggen, tenslotte interesseer ik mij in die dingen, en erover praten (of schrijven) is dus voor mij niet echt vervelend.

Er is een verschil met mensen die geen moeite doen om iets te begrijpen, maar aangezien ik zelf nog maar enkele dagen bezig ben met het ontwikkelen van een website, moet ik nog ontzettend veel leren, en dat probeer ik dan ook. Een beetje hulp vragen van iemand die er veel van afkent, apprecieer ik dus enorm.

PS André, drie vragen is niet echt aardig wat, en dan nog 2x dezelfde vraag, aangezien mijn topic al dicht was voordat ik het had kunnen editen ;)

PS2: moest dit allemaal aanvallend klinken, dat is zeker niet de bedoeling, het enige wat ik wil zeggen is dat ik telkens weer verschiet van de vijandigheid ten opzichte van beginnelingen.

• André

André

Analytics dude

Oke prima, het was ook niet aanvallend van mijn kant bedoeld ;)