Toon posts:

Problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik heb een tijdje geleden een nieuw systeem gebouwd, maar het geeft problemen.
De pc blijft soms zomaar hagen, maar dan kan ik ook echt niets meer alleen resetten. En ik krijg het spel 'Far Cry' niet lekker aan het draaien. Ik had gelezen dat ik beter de ATI drivers kon nemen dan die van ASUS. Maar het spel blijft hangen, dan is de enige optie resetten. Vandaag 3Dmark gedraaid, maar het hele beeld viel plots weg in standby.Dit gebeurd soms ook bij 'Far Cry' Ik heb heb dit bericht in hardware geplaats, omdat ik het vermoeden heb dat het een hardware probleem is. Ik heb al meerde malen geformateerd, maar dat mag ook niet baten. Ook heb ik de nieuwste drivers en bios update. Ik Draai windows XP SP2.

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 22:26:
Hoi ik heb een tijdje geleden een nieuw systeem gebouwd, maar het geeft problemen.
De pc blijft soms zomaar hagen, maar dan kan ik ook echt niets meer alleen resetten. En ik krijg het spel 'Far Cry' niet lekker aan het draaien. Ik had gelezen dat ik beter de ATI drivers kon nemen dan die van ASUS. Maar het spel blijft hangen, dan is de enige optie resetten. Vandaag 3Dmark gedraaid, maar het hele beeld viel plots weg in standby.Dit gebeurd soms ook bij 'Far Cry' Ik heb heb dit bericht in hardware geplaats, omdat ik het vermoeden heb dat het een hardware probleem is. Ik heb al meerde malen geformateerd, maar dat mag ook niet baten. Ook heb ik de nieuwste drivers en bios update. Ik Draai windows XP SP2.
Geef ook even je systeemspecs :) Want volgens mij is dit een voeding probleem, pin me er niet op vast though.

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Geef inderdaad je specs.
En neem Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens door!

Rail Away!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Da's niet echt de manier om een "Help, mijn PC doet het niet" topic te starten ;)
In het PMG Beleid staat helder uiteengezet hoe je dat wél behoort te doen :)

Succes.

edit:
Aangezien je hier nieuw bent, wil ik je nogmaals verzoeken om de [faq]Registratievoorwaarden[/] te herlezen en dan met name het forumgedrag gedeelte. Zodoende kun je jezelf een beter beeld verschaffen van hetgeen wij hier op Got van de gebruikers verwachten ;)

[ Voor 42% gewijzigd door BalusC op 04-03-2005 22:35 ]

Dit topic is gesloten.