Xvid film wel in mp classic en zoomplayer maar niet in WMP10

Pagina: 1
Acties:

• Spoof31
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-12-2024
Na het lezen van verschillende aanbevelingingen op het internet, besloot ik om Nimo pack te deinstalleren. In plaats hiervoor installeerde ik directvobsub, ffdshow, ogg en ac3 codec. alles werkt goed en sneller. Een probleem. Bij het afspelen van de film Alexander van releasegroep Plus blijft het beeld zwart en geluid stil. Het speelt ook niet af en blijft op een punt. Andere Xvids doen het prima.
Ik heb het op kunnen lossen door in Zoom Player 4 de VMR9 ipv standaard overlay mixer te gebuiken.
In Media Player 10 blijft het probleem voortbestaan. Dus mijn vraag is hoe zorg ik dat het ook in WMP 10 goed loopt???

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:22
Andere XviD films doen het wel...?

Ooit eraan gedacht dat deze film dan misschien gewoon brak is en Zoom Player wat minder kieskeurig is ofzo? Je kunt de film net zo goed in de winkel kopen op DVD (als die uit is), wedden dat hij het doet? :P

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Spoof31
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-12-2024
Er is niks mis met de film. de film heb ik al afgekeken

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:22
Spoof31 schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 19:50:
Er is niks mis met de film. de film heb ik al afgekeken
Maar het is - als ik goed lees dan - wel de enige film waarmee je in WMP10 problemen hebt? Dan zou ik toch denken dat er iets anders is aan deze film eigenlijk, lijkt me ook de meest logische conclusie eigenlijk.

Of heb je het probleem bij alle XviD's? Je doet het toch voorkomen alsof je het maar bij een hebt; "Bij het afspelen van de film Alexander van releasegroep Plus..."

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+