MijnPostbank.nl over op ActiveX

Pagina: 1
Acties:

• Vaudtje
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Net nu ook bij gewone gebruikers Firefox hier en daar zijn intrede doet, merk ik zojuist dat de Postbank besloten heeft om voortaan een ActiveX component te gebruiken voor het versleutelen van data.
Ik waardeer het dat ze hun best doen om mijn rekening te beveiligen, maar tot nu toe kon het ook met een Java applet.
Vanaf nu kan ik dus niet meer met iets anders dan IExplorer internetbankieren, en ik was eigenlijk van plan dat niet meer aan te raken to v7 uit is.

Weet iemand nog een manier om stiekem toch nog met Firefox te bankieren? Heb ik iets over het hoofd gezien?

In deeze zin staan drie fauten

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Wanneer wordt dit ActiveX component gebruikt dan? Ik kan gewoon m'n rekening bekijken met FF in mijnpostbank.

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hebben we het hier over mijnpostbank.nl :? Want ik kan gewoon met firefox werken hoor..

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik weet niet hoe je aan je info komt, maar ik gebruik linux, en activeX doet het daarop errrug slecht.
Inloggen op de Postbank-site gaat nog steeds vlekkeloos, met eigenlijk elke browser.

En als dat verandert, zeg ik per direct al mijn Postbank-rekeningen op. Period.

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Bij mij kon ik het juist altijd alleen via firefox bekijken met IE lukt het niet! Nou wordt het dan toch echt mooi :(

• Vaudtje
  • Niet online
Op dit moment kan ik met mijn Firefox niet eens op www.mijnpostbank.nl komen, ik word automatisch doorgezet naar www.postbank.nl, zelfs met een user agent switcher :?
Tijd om mijn hosts file door te spitten

• sdomburg
AlterEgo schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 19:28:
En als dat verandert, zeg ik per direct al mijn Postbank-rekeningen op. Period.
Stuur dan wel een (aangetekende) brief naar de Postbank met de opzegreden, anders dringt het niet tot ze door.
Vaudtje schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 19:29:
Op dit moment kan ik met mijn Firefox niet eens op www.mijnpostbank.nl komen, ik word automatisch doorgezet naar www.postbank.nl, zelfs met een user agent switcher :?
Is dat niet altijd zo geweest dan, hier doet 'ie dat iig ook. Kan ook komen dat ik standaard altijd naar postbank.nl ga en daar op "log in" klik.

[ Voor 44% gewijzigd door sdomburg op 04-03-2005 19:31 ]

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Vaudtje schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 19:29:
Gebeurd bij mij ook, maar ik kan daar wel inloggen en gaan internetbankieren :)

• Vaudtje
  • Niet online
* Vaudtje is een idioot
Dat werkt perfect. De log in link op Postbank.nl (javascript.openwindow....) doet alleen niets.

edit:

Ik heb net tabbrowser extensions geuninstalled. Alles werkt weer normaal...
Ik mis alleen de coole features ;(

[ Voor 18% gewijzigd door Vaudtje op 04-03-2005 19:57 . Reden: extension ]

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Nou, dat valt wel mee hoor; het is niet echt makkelijk terug te vinden dat je die parameter moet meegeven als je problemen hebt. Ik weet zelf niet eens meer waar ik 'm vandaan heb...

Zoef

Verwijderd

[quote]sdomburg schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 19:29:
[...]

Stuur dan wel een (aangetekende) brief naar de Postbank met de opzegreden, anders dringt het niet tot ze door.

[...]

Op het postkantoor doorgeven is al voldoende, was bij mij iig 1 1/2 jaar geleden. Sinds dien geen last meer van die waardeloze bank

Rabobank _/-\o_

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Mischien ben ik gek, maar als je geredirect wordt naar wat je denkt dat de postbank site is dan ga je toch niet inloggen ??

Klinkt alsof er een foute dns server tussen zit die je redirect naar een mirror die codes loopt te slurpen :/

Maar mischien ben ik paranoia hoor :P

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Op het postkantoor doorgeven is al voldoende, was bij mij iig 1 1/2 jaar geleden. Sinds dien geen last meer van die waardeloze bank

Rabobank _/-\o_
Moet je eens omgekeerd proberen. Ik ben ruim een half jaar bezig geweest om weg te komen bij de Rabo. Ze bleven me maar achtervolgen met hun (inmiddels niet meer bestaande) rekening waar ze botweg dingen van bleven afschrijven om me daarna aan te manen weer eens bij te storten.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

• sdomburg
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 19:57:

Rabobank _/-\o_
Het ging mij erom dat de postbank dan doorheeft dat hij niet "zomaar" opzegt, maar vanwege het niet functioneren van de site onder firefox. Verder mag je je geflame voor je houden.

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-02 18:05

DeMoN

Pastafari

Vaudtje schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 19:52:
[...]

* Vaudtje is een idioot
Dat werkt perfect. De log in link op Postbank.nl (javascript.openwindow....) doet alleen niets.

edit:

Ik heb net tabbrowser extensions geuninstalled. Alles werkt weer normaal...
Ik mis alleen de coole features ;(
Goed zo!
Tabbrowser extensions zuigt namelijk. Niet omdat het qua functionaliteit slecht is maar omdat het vol met bugs zit.
Heb je nooit crashes gehad op fok.nl of flabber.nl? Dat veroorzaakt TBE namelijk. Op de site van TBE zegt de maker zelf aware van dit probleem te zijn maar geen zin heeft om het te fixen. Hij zegt dat je maar lekker TBE op eigen risico moet gebruiken en dat Fx onstabiel erdoor wordt.
Gelukkig is er nog Tabbrowser Preferences. Deze bestond al langer, maar is nu VEEL uitgebreider en voor veel mensen een waardige vervanger voor TBE geworden.
Je kan em op de mozilla extensions site vinden :)

/offtopic maar wel handig ;)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Er, ben ik nou gek..hier werkt het gewoon en heb niets gemerkt over ActiveX? Het is dan wel vrijdag, maar zoiets moet ik toch merken? ;)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Pagina: 1