[2003] Users loggen en locaal beperken

Pagina: 1
Acties:
  • 18 views sinds 30-01-2008

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:48
Ik draai een win2k3 servertje waarop een bekende van mij een irc botje host, nu wil ik graag dat alles wat hij uitvoert en bekijkt gelogged word. Dat is punt 1...

Punt 2 is dat ik niet wil hebben dat hij in mijn netwerk schijven kijkt, dus als hij via terminal services inlogged hij niet in de werkgroep thuis kan kijken.

Ook zou ik graag met hem mee willen kijken, echter niet via een vnc client... maar via mstsc :)

Ik heb gegoogled maar weinig info kunnen vinden. :'(

[ Voor 13% gewijzigd door ephymerous op 04-03-2005 18:37 ]

XXXVI

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

ephymerous schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 18:36:

Ik heb gegoogled maar weinig info kunnen vinden. :'(
1) Auditing in je policies instellen.
2) beperkte user met een mandatory profile aanmaken
3) Terminal Services kan je ook via Terminal Services Manager meekijken met een gebruikerssessie ( + wat policies eroverhen gooien).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Even een ethische vraag: Weet deze bekende dat je dit van plan bent?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2005 19:17 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Deze antwoorden had je met een beetje rommelen en zoeken toch echt wel kunnen vinden. De tips van BackSlash32 geven je een zetje in de goede richting. Door met deze termen te zoeken op google, GoT en microsoft.com zou dit wel moeten gaan lukken.

We verwachten op GoT in ieder geval dat je zelf wat moeite doet alvorens een topic te openen. Lees hierover Algemene gedragsregels (Netiquette) nog eens door. Die inzet zie ik in je topicstart niet terug, vandaar dat ik dit topic sluit :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.