ik heb een weekje geleden mijn complete systeem uit mekaar gehaald, omdat ik het spulletje ging overzetten in een nieuwe kast. dit is nu gelukt, het draait allemaal goed, maar windows start errrug traag op. hij blijft hangen bij het zwarte windows laadscherm, en pas na een minuut hoor ik even 1sec geruis uit mn boxen, en dan start ie door.
ik heb de hardware (sblive 1024) wss wel in een ander slot gedaan, (alle hw zit op ander plekje) maar ik heb ook alles weer opnieuw geinstalleerd. de souncard al een aantal keer zelfs.
ook heb ik geboot ZONDER soundcard erin, maar hij bleef zo traag.
ik heb het wel eens eerder gehad met deze soundcard, maar toen was het na installatie van de goeie drivers verholpen (ik heb nu kx geprobeerd, maar krijg mn mic daar niet aan de gang, en is ook sloom met starten) iemand een oplossing? ik ehb verder xp pro sp2 , amd2200+ msi kt3 ultra2, xfx6800LE, 2 netwerkkaarten, 512ddr, maxtor 80gb 8cache
ik heb de hardware (sblive 1024) wss wel in een ander slot gedaan, (alle hw zit op ander plekje) maar ik heb ook alles weer opnieuw geinstalleerd. de souncard al een aantal keer zelfs.
ook heb ik geboot ZONDER soundcard erin, maar hij bleef zo traag.
ik heb het wel eens eerder gehad met deze soundcard, maar toen was het na installatie van de goeie drivers verholpen (ik heb nu kx geprobeerd, maar krijg mn mic daar niet aan de gang, en is ook sloom met starten) iemand een oplossing? ik ehb verder xp pro sp2 , amd2200+ msi kt3 ultra2, xfx6800LE, 2 netwerkkaarten, 512ddr, maxtor 80gb 8cache
You can't stop the waves from coming, but you can learn how to surf.