Ik zit met een vreemd probleem....
Sinds een paar dagen start sommige software niet meer op (en werkt dus ook niet) als ik mijn PC reboot.
Het gaat om o.a. I-touch software, Sygate Firewall, UltraMon Taskbar.
De PC werkt gewoon normaal. Windows XP zit erop met SP1.
Processor = AMD Athlon 64-bit 3500+
Ik heb de software al opnieuw geinstalleerd maar dat mag ook niet helpen.
'k heb het forum een beetje afgestruind en kom voor I-Touch wel een paar topics tegen met mensen die hetzelfde probleem hebben, maar daar kom ik ook geen oplossing tegen.
Heb de PC gescanned op virussen en die zitten er niet op. Het Ad-Aware en Regcleaner gedraaid, en dat levert ook geen rare dingen op.
Iemand die dit ook wel eens heeft gehad of die weet wat ik hieraan kan doen?? Kom er niet meer uit, en om nu Windows opnieuw te gaan installeren, daar heb ik ook niet veel zin in gezien de hoeveelheid software die er dan opnieuw op moet.
Hopenlijk weet iemand wat ik hier aan kan doen !!!
Alvast bedankt
** EDIT **
Kan een mod deze topic verplaatsen naar "Software Algemeen" ?? Zie net dat ik hem in het verkeerde forum heb gepost
Sinds een paar dagen start sommige software niet meer op (en werkt dus ook niet) als ik mijn PC reboot.
Het gaat om o.a. I-touch software, Sygate Firewall, UltraMon Taskbar.
De PC werkt gewoon normaal. Windows XP zit erop met SP1.
Processor = AMD Athlon 64-bit 3500+
Ik heb de software al opnieuw geinstalleerd maar dat mag ook niet helpen.
'k heb het forum een beetje afgestruind en kom voor I-Touch wel een paar topics tegen met mensen die hetzelfde probleem hebben, maar daar kom ik ook geen oplossing tegen.
Heb de PC gescanned op virussen en die zitten er niet op. Het Ad-Aware en Regcleaner gedraaid, en dat levert ook geen rare dingen op.
Iemand die dit ook wel eens heeft gehad of die weet wat ik hieraan kan doen?? Kom er niet meer uit, en om nu Windows opnieuw te gaan installeren, daar heb ik ook niet veel zin in gezien de hoeveelheid software die er dan opnieuw op moet.
Hopenlijk weet iemand wat ik hier aan kan doen !!!
Alvast bedankt
** EDIT **
Kan een mod deze topic verplaatsen naar "Software Algemeen" ?? Zie net dat ik hem in het verkeerde forum heb gepost
[ Voor 9% gewijzigd door -Leon- op 04-03-2005 17:59 . Reden: Posting in verkeerde forum :/ ]