Met Opera 8.0 beta 1 heb ik nochthans geen problemen met de banners hier op GoT. Nu moet ik daarbij zeggen dat ik de flash plugin ook niet geinstalleerd heb en dus sowieso alleen plaatjes als banner krijg.
Het zou dus wellicht aan de flash plugin kunnen liggen, of misschien aan beta 2 - dat behoeft dus nog wat nader onderzoek.
In elk geval lijkt het me in geen geval een probleem in de bannercode. De manier waarop de banners geserveerd worden is hier op GoT en op de frontpage ook nagenoeg hetzelfde behalve dat ze van een andere bannerboer afkomstig zijn.
Als je JS op GoT uitschakeld krijg je overigens helemaal geen banners, en dat het halve forum dan niet werkt is ook niet waar; de basis functionaliteit werkt ook zonder JS. De frontpage zal je dan echter weer niet kunnen bekijken
Anyway: zoals ook al in het andere draadje hier in LA is gezegd is de reden dat we met AdRemedy in zee zijn gegaan voor banners op het forum het feit dat we aan de banners van WebAds exact 0,0 verdienden. Alleen daarom al gaan we geen keuze mogelijkheid inbouwen, plus dat het probleem wat jij hebt niet aan ons ligt maar aan je browser (het is ook niet voor niets een beta-versie).
Probeer gewoon even uit te vissen of het aan Opera ligt of aan de flash plugin en breng Opera hiervan op de hoogte zodat zij hun product kunnen fixen voordat de uiteindelijke versie uitkomt