Toon posts:

[XP] Iconen van windows onderdelen verdwenen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
ik heb een best wel irritant probleem, het is het volgende: ik heb wat zitten proberen met stylexp enzo maar dat vond ik niks dus ik heb gewoon herstel naar gisteren met windows system herstel.
Nu is alles weer bij het oude behalve dat de volgende iconen van windows: Deze computer, internet explorer, mijn netwerk locaties en bij het Start menu: uitvoeren, help, zoeken en configuratie scherm niet het normale icoon geven dat ze normaal zouden moeten doen.

Ik krijg nu dus van die iconen die je krijgt als er een programma fout is (sorry weet niet goed hoe ik het moet omschrijven maar vraag maar als je het niet duidelijk vind).
Maar system herstel werkt niet, Powertoys heeft ook niet geholpen en ik als ik een ander pictogram kies dan vind hij. Het is net alsof hij de iconen kwijt is
ik weet niet meer wat ik moet doen.

Bij voorbaat dank
Daaf

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ik neem aan dat je nu een standaard Windows Theme gebruikt? Misschien helpt het als je het thema opnieuw daarin verandert (dezelfde die je gebruikt). Heeft bij mij een keer geholpen :)

Verwijderd

Topicstarter
ja thnx!!!! dat heeft geholpen voor mij, maar alleen nu zijn de iconen op me bureaublad weer gewoon hersteld maar nu zijn ze in menu start nog niet normaal :S.
Ik heb ook dat naast me start dat icoontje om al je vensters te minimaliseren: dat heeft ook zoon raar icoon die dingen zijn nog allemaal dat rare icoon, weet iemand hoe je dat weer normaal krijgt?
Later Daaf

edit: de iconen doen hun functie nog wel gewoon maar alleen het icoon is niet goed
hehe nu heb ik het icoon voor: alle vensters minimaliseren verwijderd :S hoe krijg ik die nu terug

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2005 18:29 ]

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Doe eens een search naar iconcashe en verwijder, dan rebooten.

Verwijderd

Topicstarter
TheFrozen schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 18:26:
Doe eens een search naar iconcashe en verwijder, dan rebooten.
ik ga dat ff proberen

Nee ik heb niks kunnen vinden als ik : iconcashe zoek

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2005 18:32 ]

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
komt omdat het icon cache is ;) onder andere TweakXP kan je icon cache legen.

Verwijderd

Topicstarter
hehe ff kijken of dat gaat lukken, maar dat kan dus niet met TWEAK UI?? of moet ik daar ff TWeak Xp voor downloadne?
waar vind ik dat in TweakXP dat icon cache legen? ik kan het niet vinden

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2005 18:42 ]

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
doe gewoon wat ik zei, maar zoek op icon cache..sry voor typo, was druk bezig :+

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Idd TweakUI, sorry voor mijn typo :)

Verwijderd

Topicstarter
TheFrozen schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 19:19:
doe gewoon wat ik zei, maar zoek op icon cache..sry voor typo, was druk bezig :+
ja als ik dus zoek in windows search dan vind hij geen icon cache en in TweakUI en in TweakXP kan ik ze niet vinden, waarschijnlijkj ben ik stom bezig maar ik kan het niet vinden

Verwijderd

Topicstarter
nou heel bizar maar me iconen zijn weer hersteld, ik weet echt niet hoe maar ze doen het weer :) maar alleen nog dat knopje voor : alle vensters minimaliseren bij je balk snelstarten die heb ik nog niet terug
Pagina: 1