Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Random virusmeldingen hotmail

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• Memendo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-11 09:32

Memendo

V4-power/Team BSD

Topicstarter
Goed op mijn broertjes pc doet zich iets vreemds voor:

Hotmail scant zoals jullie wel weten alle atchments met trendmicro. Das natuurlijk een prettig idee, maar nu geeft die virusscanner vaak problemen. De ene keer is het bestand wel geinfecteerd, de andere keer ineens niet meer :? Als die dan wat vind is het een Unknow virus

Nu heb ik hem ook al eens op een andere PC hier thuis op hotmail in laten loggen en daar geeft het geen problemen. Ook op school is er niets aan de hand.

Wat heb ik geprobeerd om dit op te lossen:

Zijn computer gescant met mcafee. Geen virussen gevonden.
De desbetreffende bestanden via een usb-pen ook met mcafee&norton gecontroleerd. Geen virus gevonden.

Nu zul je denken niets aan de hand, je het alle bestanden nog, maar als hij nu iets via hotmail (zijn enige mailadres) iets door wil sturen lukt dat niet vanwege die "irrie' virusscanner van trendmicro. Die als enige problemen geeft. Het rare is dat dit probleem zoals gezegd het alleen op zijn PC zich voor doet, die is wat mij betreft dus verdacht en moet het op een of andere manier opgelost worden.

Dus is er iemand die mogelijk een idee heeft waar dit aan ligt, of dit daatwerkelijk om een virus gaat, laat het dan even weten. En natuurlijk nog belangrijker: een oplossing zou mooi zijn

Ps: Google gaf ook niets bruikbaars, alleen iemand die het zelfde heeft meegemaakt:
http://www.karlsforums.com/forums/viewthread.php?tid=22867

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

memendo schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 17:00:
Ps: Google gaf ook niets bruikbaars, alleen iemand die het zelfde heeft meegemaakt:
http://www.karlsforums.com/forums/viewthread.php?tid=22867
Sterker nog: als je even naar beneden scrollt zie je er ook hier iemand: Hotmail Virusscan laat niets meer door ;)

Een topic per probleem is genoeg en meer is onoverzichtelijk, dus ondanks dat jouw topicstart "mooier" is, sluit ik deze :)
(Maar kick die andere gerust omhoog met jouw info).

[ Voor 5% gewijzigd door F_J_K op 04-03-2005 17:53 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.