Ik heb zelf een HP iPaq 6340 en een Palm Tungsten T3. Verder heb ik nog wel eens met een Treo 650 mogen spelen.
Navigeren gaat prima in combinatie met een bluetooth GPS muis. Voor mijn gevoel was de Palm met Tomtom 4 iets sneller en werkt prettiger dan de iPaq met TT3 (TT4 voor Windows zou wel binnenkort uit moeten gaan komen).
De Treo zou hetzelfde moeten kunnen als de Tungsten T3, maar dan ook nog een telefoon erbij.
Bellen met de iPaq is waardeloos, het ding is groot en de geluidskwaliteit is dik onder de maat. De headset is bagger en eigenlijk onbruikbaar. Bellen in combinatie met een Jabra BT200 werkt niet, de andere kant kan je dan niet verstaan. Ligt aan de combinatie, 3 BT200's en 10 iPaq's getest, telkens hetzelfde probleem.
Mijn advies zou dan ook zijn een Treo650 als je perse alles in 1 wilt, maar eigenlijk eerder nog een losse navigatie oplossing met een "gewone" GSM. Als ik nu zou moeten kiezen zou ik voor de Palm T5 gaan, mooi scherm om te navigeren ook
"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)