Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

PDA gezocht MET navigatie en GSM functie?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een goede PDA die zowel een navigator/gps functie heeft als de mogelijkheid om een sim te plaatsen zodat hij als telefoon gebruikt kan worden (natuurlijk handsfree voor in de auto).

Wie weet welke PDA deze mogelijkheden biedt en welke een goeie is?

bvd, Ruben

Verwijderd

t-mobile heeft een pda, kan je gewoon tomtom opzetten en mee bellen

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-11 13:24
wat heb je zelf al uitgezocht? dan was je er wel achter gekomen dat bijv. een Qteck 9090(of aanverwand model) hier goed voor te gebruiken is
Er is ook een Ipaq van HP maar daar moet je zelf de naam maar ff van uitzoeken.

hier op het forum verwachten we/ze wel een beetje voor onderzoek van jou

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Er is navigatiesoftware voor de treo's beschikbaar. De Treo650 heeft bluetooth, kun je meteen een draadloze GPS module nemen. Plus het voordeel dat je PalmOS hebt :)

Verwijderd

Misschien dat je gewoon even simpelweg op de sites moet kijken van de providers.
T-mobile maar namelijk nu reclame met het supertrio (3 pda/smartphones)

Ik ben zelf in het bezit van de MDA compact.
Lees die topics even door :)

• Jiriki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-11 23:18
Ik heb zelf een HP iPaq 6340 en een Palm Tungsten T3. Verder heb ik nog wel eens met een Treo 650 mogen spelen.

Navigeren gaat prima in combinatie met een bluetooth GPS muis. Voor mijn gevoel was de Palm met Tomtom 4 iets sneller en werkt prettiger dan de iPaq met TT3 (TT4 voor Windows zou wel binnenkort uit moeten gaan komen).
De Treo zou hetzelfde moeten kunnen als de Tungsten T3, maar dan ook nog een telefoon erbij.

Bellen met de iPaq is waardeloos, het ding is groot en de geluidskwaliteit is dik onder de maat. De headset is bagger en eigenlijk onbruikbaar. Bellen in combinatie met een Jabra BT200 werkt niet, de andere kant kan je dan niet verstaan. Ligt aan de combinatie, 3 BT200's en 10 iPaq's getest, telkens hetzelfde probleem.

Mijn advies zou dan ook zijn een Treo650 als je perse alles in 1 wilt, maar eigenlijk eerder nog een losse navigatie oplossing met een "gewone" GSM. Als ik nu zou moeten kiezen zou ik voor de Palm T5 gaan, mooi scherm om te navigeren ook :)

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Ah, gelukkig nog een voorstander van gescheiden mobiel en PDA :) De combinatie van een mobiel en PDA lijkt op zich wel mooi, maar persoonlijk vind ik het resultaat te groot voor een mobiel en te klein voor een PDA.

Tegenwoordig heeft alles bluetooth, dus als je internet op wilt met je PDA dan gaat dat supersimpel via je mobiel in je broekzak. Mocht je je laptop bij je hebben, dan kan je via dezelfde mobiel het internet op. Of dat lukt met bijv de Treo waag ik te betwijfelen.

Met bepaalde software is het ook mogelijk om zowel je PDA als je mobiel te syncen met je PC, en daarmee eigenlijk ook je mobiel syncen met je PDA. Een beetje mobiel heeft iig de benodigde PIM-functionaliteit, en zo zit je nooit zonder je afspraken en adressen.

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
ff wachten tot de Treo 650 in Nederland uit is,
Mooi beeldscherm, telefoon en navigatie, oftewel alles wat jij zoekt ;)

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Verwijderd

D4V3 schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 00:03:
ff wachten tot de Treo 650 in Nederland uit is,
Is in NL leverbaar sinds 1 maart.
Pagina: 1