Toon posts:

CD-beeld branden naar HD

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb regelmatig wat leuke cd beelden op mijn pc staan... Nu kan ik natuurlijk zonder problemen die dingen gewoon lekker branden op een cd-tje enzo maar ik vroeg me af of het niet gewoon mogelijk is om die .bin (.cue) bestanden niet gewoon te laten branden naar je harde schijf, ipv een leeg schijfje.. ??

Iemand??

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

zoekfunctie al gebruikt? ;)
http://gathering.tweakers.net/forum/find

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:57

franssie

Save the albatross

branden naar een .iso bedoel je? dat kan dan wel.

🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Nero Burning Rom kan je software images mee schrijven :Y)

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ik geloof dat het idee is dat je je bin/cue naar je harde schijf "brandt", en dat je dan van die harde schijf kan opstarten en zo de cd kan gebruiken? Ik zie het nut er niet zo van in, en het lijkt me ook niet mogelijk

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:40

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Of wil je de images gewoon mounten op je pc, b,v, met deamon-tools. Dan denkt de pc een cd-drive te hebben waar die cd inzit (waar dus geen echte cd bij komt kijken)

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Topicstarter
Yah sorry jongens, had het iets anders moeten zoeken.. Moest gewoon iets hebben waarmee je dus die cd-beelden uit kunt pakken (.bin .iso.. whatever..) Schijnen een lading toolz voor te zijn..

VCDgear schijnt een goede te zijn.. Ben ik nu aan het proberen.. En de reden waarom??... Hey.. steeds cd-tjes schrijven wordt ook saai.. ;)

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-07 12:59
Zelden zo'n cryptische omschrijving van Daemon Tools gezien :D

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

WinRar enzo kan ook iso en bins uitpakken hoor :-)

En als je een image in deamontools laad kan je er zo bij en ervan kopieren!

There is no place like ::1

Verwijderd

Topicstarter
Yes yes, ik kwam na, eindelijk op het goede spoort te zitten.. Na wat slagen op de kop dat ik dit zelf ook wel wist, maar goed.. iig, many thanx mensen !!!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-08 10:19

Collaborator

You! Cake or Death?

FYI> CD beelden is niet echt het juiste woord, liever image, of iso of iets dergelijks.

This space is occupied

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

(IK zeg het tegen users dus ook tegen jou O-) ): geef dan wat zoektermen mee :Y)

Maar goed, dit staat letterlijk in de SA FAQ: CD burning en bijvoorbeeld op GoT zoeken naar 'CD zonder branden' geeft meteen antwoord dus dit topic kan wel dicht.

qwerdox: probeer voortaan dus eerst wat mer rond te kijken, zie ook de FAQ Forumgedrag :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.