Na de installatie en toe het spel opstartte kreeg ik een error die ongeveer als volgt was: "Can't parse Graphics Rules.sgr". Vervolgens na op [OK] te hebben geklikt kreeg ik een zwart scherm met enkel alleen geluid. na enkele keren op CTRL+ALT+DEL te hebben gedrukt had ik eindelijk beeld. Maar enkele texten ontbraken, waarna het spel al snel zou crashen bij het uitvoeren van een willekeurige actie (bijv. nieuwe stad maken).
Op internet heb ik enige informatie gevonden om dit probleem op te lossen. Dit kon door Simcity en Rushhour te verwijderen vervolgens eerst SC4 te installeren. En het bestand Graphics Rules.sgr te kopieeren naar een willekeurige plek op de harde schijf en deze weer terug te plaatsen als Rushhour geinstalleerd is.
En jawel, de error was verdwenen. Maar het probleem die ik nu heb is dat ik nog steeds diverse texten mis in het spel en dat het spel (hierdoor) al snel vastloopt.
Tevens heb ik ook al diverse parameters meegegeven in de snelkoppeling om de game-performace te veranderen. Maar helaas... zonder resultaat.. de crashes en de missende texten blijven.
Enkele specificaties zijn van mijn PC zijn o.a:
- DirectX 9.0c
- WinFast A310 Display Driver
- GeForce FX 5600 (128 MB)
- Monitor draait op: 1024 x 768, 32 bit, 70 Hz
- Windows XP Professional
- AMD Athlon 2600+ XP333 Mhz
Ik had eerst de Engelse versie van Simcity. En daaroverheen dus de Rushhour overeen geinstalleerd. Misschien dat dit ook relevant is....
Zouden jullie enig idee hebben hoe dit op te lossen valt.
Op internet heb ik enige informatie gevonden om dit probleem op te lossen. Dit kon door Simcity en Rushhour te verwijderen vervolgens eerst SC4 te installeren. En het bestand Graphics Rules.sgr te kopieeren naar een willekeurige plek op de harde schijf en deze weer terug te plaatsen als Rushhour geinstalleerd is.
En jawel, de error was verdwenen. Maar het probleem die ik nu heb is dat ik nog steeds diverse texten mis in het spel en dat het spel (hierdoor) al snel vastloopt.
Tevens heb ik ook al diverse parameters meegegeven in de snelkoppeling om de game-performace te veranderen. Maar helaas... zonder resultaat.. de crashes en de missende texten blijven.
Enkele specificaties zijn van mijn PC zijn o.a:
- DirectX 9.0c
- WinFast A310 Display Driver
- GeForce FX 5600 (128 MB)
- Monitor draait op: 1024 x 768, 32 bit, 70 Hz
- Windows XP Professional
- AMD Athlon 2600+ XP333 Mhz
Ik had eerst de Engelse versie van Simcity. En daaroverheen dus de Rushhour overeen geinstalleerd. Misschien dat dit ook relevant is....
Zouden jullie enig idee hebben hoe dit op te lossen valt.
[ Voor 8% gewijzigd door AW_Bos op 04-03-2005 19:02 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes