Toon posts:

dual layer DVD brand probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben een complete newbie op het gebied van dvd branden. Ik heb gister mijn eerste dvd brander gekocht; een Asus 1608P.

Ik heb vandaag tot twee keer toe geprobeerd een dual layer dvd te branden. Volgens de software (nero en clone dvd) waren het twee succesvolle sessies. Echter, zowel mijn pc als mijn standalone dvd speler willen de gebrande dvd niet lezen. Zelfs de brander, waarmee de dvd gebrand is wil hem niet lezen.

Ik heb twee verschillende merken dual layer dvd's gebruikt, maar dat maakt schijnbaar ook geen verschil.

Wie weet raad? Ik snap er echt helemaal niets van....

Alvast bedankt voor de hulp,

Hub

• ParkOverall
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-03 13:23
Het was inderdaad een brand sessie? Geen simulatie? Als je de dvd in de brander plaatst en met Nero info opvraagt (binnen Nero Burning Rom of m.b.v. het geschikte programma uit Nero's Toolkit) wat krijg je dan voor informatie over de dvd?

Als je 'blanc disk' krijgt dan heb je een brand-simulatie, per ongeluk, uitgevoerd. Een video-dvd wil nog wel eens geweigerd worden door een stand-alone dvd player als de bitsetting niet dat is wat de player verwacht. (dvd-rom, als ik het wel heb, is het beste.)

[ Voor 5% gewijzigd door ParkOverall op 04-03-2005 17:34 ]