[XP] Hidden Files in Temporary Internet Files

Pagina: 1
Acties:
  • 556 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Stoomboot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 18:56
Gisteren heb ik een film gedownload, alleen ik heb niet gekeken in welke map deze kwam en gewoon op 'ok' geklikt.
Nu is deze in de c:\documents and settings\dennis\local settings\temporary internet files\ directory terecht gekomen, maar hij staat er niet toch tussen, terwijl bij eigenschappen wel die 4gb staat.

Ik heb Show all files al aangevinkt en ook bij beveilgide besturingssysteembestanden verbergen afgevinkt.

In de search kwam ik alleen maar oplossingen tegen om deze map te wissen, maar dit is dus niet mijn bedoeling :|

Valt hier nog wat aan te doen?

Alvast bedankt!

#Clan-of-Nine irc.sorcery.net - zelluf!

• leuk_he
  • Laatst online: 17:40

leuk_he

1. Controleer de kabel!

En via internet explorer -> tools ->internet optiets -> general (tab) -> (temporary internet files) Settings -> view files zie je hem ook niet staat (als je sorteerd opgrootte?

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-03 14:45

SilentStorm

z.o.z

In deze directory zit een 'geheime' dir, die je ook niet kan zien als je 'view hidden files and folders' en / of systeemfolders aan hebt staan. Zet in je explorer eens achter het pad: '\content.ie5\' ?

Localhost is where the heart is

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 17:47
Anders moet je de download-link naar de film nogmaals aanklikken...

Opslaan als...
dan kun je een naam en een pad ingeven,
met een beetje geluk ziet XP dat hij alle bestanden al in de Temp Internet Files map heeft staan en schrijft hij ze, zonder downloaden, direct naar de aangegeven map weg

Leeg - Sinds 20180907

Verwijderd

Als tie nog in de temp inet files staat, kun je door op dezelfde link te drukken en dan opslaan als te kiezen idd je film ergens anders neerzetten.

• Stoomboot
  • Laatst online: 09-08 18:56
SilentStorm schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 14:28:
In deze directory zit een 'geheime' dir, die je ook niet kan zien als je 'view hidden files and folders' en / of systeemfolders aan hebt staan. Zet in je explorer eens achter het pad: '\content.ie5\' ?
yep hij is gelukt!

bedankt! scheelt me weer 2 dagen :P

#Clan-of-Nine irc.sorcery.net - zelluf!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 12:17

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

SilentStorm schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 14:28:
Zo hey, dat moet je ook maar weten, je wilt niet weten hoelang ik daar al naar gezocht heb :D Uiteindelijk maar opgegeven en het gegooid op een fout van WindowsXP maar er is dus wel degelijk een map. Heb ik meteen ook maar verwijdert, ik gebruik nu toch FF dus 8)

Bedankt _/-\o_

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-03 14:45

SilentStorm

z.o.z

Mja, het is vrij common knowledge, maar je moet er een keer tegenaan zijn gelopen. De reden van deze subdirectory heb ik echter nooit echt doorgrond. Ik bedoel, waarom zou je ze geheim willen houden?

--Blij jullie van dienst te zijn geweest :)

Localhost is where the heart is

Pagina: 1