Ik ben een veldcontrole aan het maken voor een pagina maar ik snap er niets van de veldafhandeling werkt de eerste keer goed (na een refresh van de pagina) maar daarna niet meer.
Ik roep op deze manier de functie aan:
En dan roep ik deze functie aan:
Het lijkt iets te zijn met een waarde die vastgehouden wordt want na een refresh doet ie het dus wel goed maar naar een paar keer proberen worden de images niet meer visible of hidden gemaakt
Ik roep op deze manier de functie aan:
code:
1
| <form method="Post" onSubmit="return Invoercontrole()" name="bibliotheek_invoeren"> |
En dan roep ik deze functie aan:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| <script language="JavaScript">
<!--
function Invoercontrole()
{
var correct
if (document.bibliotheek_invoeren.Titel.value == "") {correct = false; (document.getElementById("fout").style.visibility = "visible")};
else if (document.bibliotheek_invoeren.Titel.value == "not null") {correct = true; (document.getElementById("fout").style.visibility = "hidden")};
if (document.bibliotheek_invoeren.Auteur.value == "") {correct = false; (document.getElementById("fout1").style.visibility = "visible")};
else if (document.bibliotheek_invoeren.Auteur.value == "not null") {correct = true; (document.getElementById("fout1").style.visibility = "hidden")};
return correct
}
//--> |
Het lijkt iets te zijn met een waarde die vastgehouden wordt want na een refresh doet ie het dus wel goed maar naar een paar keer proberen worden de images niet meer visible of hidden gemaakt
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2005 14:28 ]