Ik heb het hele internet al afgestruint maar ik kan nergens hulp of een voorbeeld vinden van het probleem waar ik al een tijdje tegenaan loop. Ik wil vanuit mijn windows forms applicatie XML bestanden via een HTTP-POST versturen.

Wat ik dus wil maken is dat de gebruiker een XML bestand selecteerd en klikt op 'Bestel geselecteerde bestelling' dat de XML file dan wordt verstuurd naar het internet (via een HTTP-POST)
Nu moet dat nog steeds webbased via een webformuliertje:
Ik heb al gekeken naar de System.Net namespace maar ik kan er niet echt uitkomen. En voor de duidelijk het betreft een Windows Forms applicatie in vb.net dus webservices etc zijn helaas geen oplossing.
Wat ik dus wil maken is dat de gebruiker een XML bestand selecteerd en klikt op 'Bestel geselecteerde bestelling' dat de XML file dan wordt verstuurd naar het internet (via een HTTP-POST)
Nu moet dat nog steeds webbased via een webformuliertje:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| <html> <head> <body > <FORM ENCTYPE="multipart/form-data" ACTION="https://www.urlblalabla//XMLORDER" METHOD=POST> XML Bestelling: <INPUT NAME="userfile1" TYPE="file"> <INPUT TYPE="submit" VALUE="Verstuur XML"> </FORM> </body> </head> </html> |
Ik heb al gekeken naar de System.Net namespace maar ik kan er niet echt uitkomen. En voor de duidelijk het betreft een Windows Forms applicatie in vb.net dus webservices etc zijn helaas geen oplossing.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2005 14:18 ]