Don't Speak, Just Think
Je kan verder de agende functie nog blijven gebruiken, of wat simpele spelletjes erop spelen.
Of je kan hem retro style doen, en dan ouwe game's erop draaien met een emulator ed. Check bijv Phoinix Als je er een veredelde gameboy van wil maken oid.
Iig als je een beetje rondkijkt op internet en software sites voor palm kan je er soms nog wel leuke dingen voor vinden
Of je kan hem retro style doen, en dan ouwe game's erop draaien met een emulator ed. Check bijv Phoinix Als je er een veredelde gameboy van wil maken oid.
Iig als je een beetje rondkijkt op internet en software sites voor palm kan je er soms nog wel leuke dingen voor vinden
Ik gebruik mijn Clie S300 nog wel eens om een eBookje te lezen of voor wat simpele spelletjes.
Emulators zullen niet echt lekker draaien op zo'n Dragonball CPUtje.
Mja je kan het altijd even proberen of het werkt. Maar idd het zal niet geweldig werken. Maar had laatst ook een overclock voor de Palm geprobeerd, en zo kan je er weer een paar extra mhz'jes uitslepen (al zal dat in dit geval weinig effect hebben).Bigs schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 14:18:
Ik gebruik mijn Clie S300 nog wel eens om een eBookje te lezen of voor wat simpele spelletjes.
Verder zou je met een prog (avant oid) ook nog nieuws kunnen syncen, zodat je krantje en ander nieuws op je pda ook nog kan lezen (als je moet reizen).
Ik heb er ook nog eentje liggen, wilde er eigenlijk een soort status schermpje van mijn server van maken (rs-232 er an solderen en eenbeetje leuk inbouwen ergens) of wellicht als repeater van mijn GPS gebruiken aan boord.
Ben eigenlijk nooit zo ver gekomen, kon de software niet vinden en zelf maken kan ik (nog) niet,.
Ben eigenlijk nooit zo ver gekomen, kon de software niet vinden en zelf maken kan ik (nog) niet,.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Blijkbaar zijn er geinterreseerden:
>Ik heb op GOT gelezen dat jij je palm IIIc wilt wegdoen, als je 'm in de
>prullenbak wilt gooien mag je hem ook wel naar mij opsturen, of dan ik hem
>tegen vergoeding kan overnemen.
Hier ga ik dus echt nie serieus op in hé..
Don't Speak, Just Think
Toch vrij logisch als je gaat melden dat je hem wilt weggooien?? Dan lijkt het me niet verrassend dat er mensen zijn die er wel interesse naar hebben, misschien had je het anders in je OP moeten zetten..SdR schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 15:38:
Blijkbaar zijn er geinterreseerden:
Verwijderd
heb nog een Vx liggen tijdje gebruikt om tetris in de trein te spelen en om wat reviews te schrijven, maar nu ligt hij weer in mijn la. ir afstandsbediening heb ik geprobeerd en tja das 5 minuten leuk maar daarna ook niet meer...
Ik gebruik mijn Vx wel als extern LCD schermpje (is software voor), dan kun je je MP3 info er op laten afspelen, of wat je maar wilt eigenlijk.
Verder neem ik 'm op vakantie wel mee, als woordenboek en als notitieboekje. Twee weken vakantie zonder op te laden kan best
Verder neem ik 'm op vakantie wel mee, als woordenboek en als notitieboekje. Twee weken vakantie zonder op te laden kan best
"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)
Uh..
Ik gebruik mijn Pilot (Niks Palm, US Robotics Pilot) nog gewoon waar die voor bedoeld is?
Ik gebruik mijn Pilot (Niks Palm, US Robotics Pilot) nog gewoon waar die voor bedoeld is?
You are standing in an open field west of a white house, with a boarded front door. There is a small mailbox here.
Verwijderd
een tijd terug las ik over een software voor een palm pda om een pc te bedienen, de pc draait op gnu/linux en zou dan als music jukebox werken.
meer info: http://www.giantdisc.org/
meer info: http://www.giantdisc.org/
ik heb nog een zire liggen en een casiopeia maar beiden liggen weg te stoffen. Ik heb weer gewoon een papieren agenda
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Toch kan ik het niet laten...
Met de combo HackMaster en Afterburner kan je je processor redelijk ver overklokken, mijn Palm III draait nu op 25mhz, blijft ie stabiel, alles gaat ineens een stuk sneller
Waarom heb ik dat ding echt laten kletteren, scherm is heel maar touchpad niet meer 
Je kan hem dmv het programmatje Bikini(wie heeft die naam verzonnen
) en een KM sensor van je Palm een kilometerteller maken
Met het programma OmniRemote(www.pacificneotek.com) kan je dmv de IR sensor van je palm een afstandsbediening maken.
Met een programma dat iets van Xi3 heet kan je dmv een extern modem(converters zijn zeer gemakkelijk te maken, even googelen bied uitkomst
)
Kijk ook eens op de site www.palmclub.nl, daar kan je genoeg vinden
Met de combo HackMaster en Afterburner kan je je processor redelijk ver overklokken, mijn Palm III draait nu op 25mhz, blijft ie stabiel, alles gaat ineens een stuk sneller
Je kan hem dmv het programmatje Bikini(wie heeft die naam verzonnen
Met het programma OmniRemote(www.pacificneotek.com) kan je dmv de IR sensor van je palm een afstandsbediening maken.
Met een programma dat iets van Xi3 heet kan je dmv een extern modem(converters zijn zeer gemakkelijk te maken, even googelen bied uitkomst
Kijk ook eens op de site www.palmclub.nl, daar kan je genoeg vinden
Pagina: 1