hallo, bij m'n vriendin zoemt/piept haar monitor vaak, dat is altijd verschillend, en ze heeft het niet eens op hoge resolutie staan ofzo, en gewoon 16bit, het is de nieuwe AH pc, die 1000TB en geforce2 mx etc.. monitor, heb al wel gezien dat er veel goedkope dingen in die pc zitten, en monitor lijkt me ook niet echt hoge kwaliteit, is dit te verhelpen of is er iets mis met de monitor, of is dt normaal voor een wat goedkopere monitor? mvg FFF
Dat zijn vast de Airmiles die naar buiten willen 
Nu ff serieus...ik denk dat het aan de condensator ligt, ruik je ook een vage plastic lucht aan de achterkant? Ik zou de garantie papieren maar vast klaar leggen...waarschijnlijk kapt hij ermee na een aantal weken (intensief gebruik dan).
Nu ff serieus...ik denk dat het aan de condensator ligt, ruik je ook een vage plastic lucht aan de achterkant? Ik zou de garantie papieren maar vast klaar leggen...waarschijnlijk kapt hij ermee na een aantal weken (intensief gebruik dan).
Zoemen is niet goed. Maar ja, wat kan je verwachten van een AH-pc. 
Terugbrengen die zooi
Terugbrengen die zooi
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Waarschijnlijk is een of ander condensatortje een beetje brak.
Gewoon terugbrengen dus.
Gewoon terugbrengen dus.
ieeeepppppp :P
Dan liever een ALDI-Pc... dan betaal je in ieder geval een hele vracht minder.... en krijg je gemiddel genomen beter spul (in ieder geval monitor...)Op maandag 08 januari 2001 11:14 schreef GarBaGe het volgende:
Zoemen is niet goed. Maar ja, wat kan je verwachten van een AH-pc.
Terugbrengen die zooi
Pagina: 1