[2000] Vreemde foutmelding na installeren printer

Pagina: 1
Acties:

• DeejayKB
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-08-2022
Na het installeren van een HP LaserJet 1010, krijg ik de volgende foutmelding bij het opstarten:

'Bezig met het voltooien van de wizard nieuwe hardware toevoegen
De vereiste sectie kan niet worden gevonden in het INF-bestand'.

De printer werkt wel gewoon. Wat doe ik hieraan??

'Nee' heb je en 'ja' kun je krijgen!

• Marco Mahieu
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-06-2020
DeejayKB schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 13:43:
Na het installeren van een HP LaserJet 1010, krijg ik de volgende foutmelding bij het opstarten:

'Bezig met het voltooien van de wizard nieuwe hardware toevoegen
De vereiste sectie kan niet worden gevonden in het INF-bestand'.

De printer werkt wel gewoon. Wat doe ik hieraan??
Bij het opstarten van wat? Windows? gewoon in je msconfig het opstarten van de printerfile uitzetten, das het vervelende aan hp's. als je um uitzet werkt de printer nog wel gewoon.

Moederbord: Asus K8V SE DeLuxe Socket 754, Processor: AMD Athlon 64 3400+, Geheugen: TwinMos DDR400 1024MB CL2.5 Dual channel kit, Harddisk: Western Digital Caviar 200GB 2000JD SATA 7200/100 8mb.

• DeejayKB
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-08-2022
Bij het opstarten van Windows.
Maar weet iemand hoe ik eigenlijk die foutmelding kwijtraak? (hoewel via MSCONFIG wel een mooie tijdelijke oplossing is)

'Nee' heb je en 'ja' kun je krijgen!

• Marco Mahieu
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-06-2020
DeejayKB schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 14:24:
Bij het opstarten van Windows.
Maar weet iemand hoe ik eigenlijk die foutmelding kwijtraak? (hoewel via MSCONFIG wel een mooie tijdelijke oplossing is)
Dat is geen tijdelijke oplossing, als namelijk die fout niet zo komen dan zou je (volgens mij) een melding krijgen over dat de printer succesvol aangesloten zou zitten of zoiets. dat wil je natuurlijk ook niet, dus ik zou gewoon hem in MSCONFIG uitzetten.

Moederbord: Asus K8V SE DeLuxe Socket 754, Processor: AMD Athlon 64 3400+, Geheugen: TwinMos DDR400 1024MB CL2.5 Dual channel kit, Harddisk: Western Digital Caviar 200GB 2000JD SATA 7200/100 8mb.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Misschien al eens een andere driver geprobeerd? Hier op GoT doen we zelf altijd voordat we een topic openen wat zoekwerk en proberen we wat mogelijke oplossingen. In je topicstart kom ik niet echt tegen wat je allemaal al hebt geprobeerd,. Zou je je startpost met die gegevens nog even willen aanvullen? Lees hierover Algemene gedragsregels (Netiquette) en Windows Operating Systems - Policy ook even door :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters