Toon posts:

[IE6] cookies weg na afsluiten browser

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig bij een gebruiker waar de cookies steeds verwijderd worden als de browser sluit. Deze cookies blijven bij mij gewoon staan bij dezelfde sites. Ik heb met de pricacy settings gespeeld, ze zelfs op het laagste gezet maar de cookies blijven verdwijnen.

Support.microsoft.com /tweakers search/groups.google.com al gebruikt maar niks gevonden wat hier op lijkt. Het lijkt gewoon een soort instelling maar kom er niet achter welke het is.

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
De ruimte voor je temp. internet files misschien? Aantal dagen Historie? Misschien een Actief anti-spyware programma waarin de cookies worden delete?

Verwijderd

Topicstarter
matiasjansen schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 13:40:
De ruimte voor je temp. internet files misschien? Aantal dagen Historie? Misschien een Actief anti-spyware programma waarin de cookies worden delete?
geen antispyware aangezien de gebruikers zelfs niks kunnen installeren. History staat op 20 dagen via een policy dus kan ook niet veranderd zijn. temp internet files kunnen ze ook niet aan en volgens mij staan deze los van de cookies?

Verwijderd

Topicstarter
*kick*

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:08

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Installeer je browser eens opnieuw. Probeer een andere browser. Zo kan je zien of het probleem daarin zit of dat je het ergens anders moet zoeken.