Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Bediening op afstand

Pagina: 1
Acties:
  • 198 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een afstandsbediening voor een Laptop / beamer combinatie.

Bij de beamer zit geen afstandsbediening.
Het zou het mooiste zijn als het een soort pen is, wat je ook wel ziet bij de KNMI-weer mensen.

Is zo`n tool gewoon te koop in de winkel, of moet ik hem zelf maken. Misschien heeft iemand hier wat meer ervaring mee? Misschien een schema uit de elektuur oid..
voordat ik een bleutooth muis uit elkaar sloop

• cryhtorchild
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

cryhtorchild

TT page 888

Logitech

[ Voor 10% gewijzigd door cryhtorchild op 04-03-2005 12:17 ]

Fucking... What the fuck. Who the fuck fucked this fucking... How did you two fucking fucks... FUCK.

Verwijderd

Zo'n stick is natuurlijk handiger, maar er is een goedkopere oplossing, mits je telefoon bluetooth ondersteunt en je het alleen voor een powerpointpresentatie wil gebruiken:

USB/bluetooth dongle (18 euro) in je laptop; en op laptop + telefoon het programma Puppetmaster (registratie: 15 dollar, dus 11 euro ofzo; trialversie werkt maar half) installeren. Maakt van je gsm een afstandsbediening voor basic functies voor o.a. winamp, mediaplaye; en ook powerpoint. Werkt prima. Zit je op 29 euro ipv 80; aan te raden als je bijv. niet iedere week zo'n presentatie hoeft te geven en je een budgetoplossing zoekt.

Verwijderd

Topicstarter
Het wordt minimaal 1 keer in de week gebruikt. Dus zo`n telefon staat dan wel stoer, maar is waarschijnlijk niet erg praktisch.
en ik weet nu al dat mensen uit het publiek gaan bellen tijdens de presentatie ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 12:43:
Het wordt minimaal 1 keer in de week gebruikt. Dus zo`n telefon staat dan wel stoer, maar is waarschijnlijk niet erg praktisch.
en ik weet nu al dat mensen uit het publiek gaan bellen tijdens de presentatie ;)
Haha. Nee joh, dan moet je idd echt gewoon zo'n stick hebben.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 13:18:
[...]

cheap ass oplossing ander simkaarjte er in tijdens presentatie :P

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 13:18:
[...]
Ja, idd, maar even doorzoeken. 8)

• chaser
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:30

chaser

Kijk hier eens
Afstandsbediening die ik zelf ook heb en waarmee je ook vele programma,s mee kunt besturen
Heeft ook een muisfunctie
Prijs:20,- euro

Ps:
Ik heb helemaal niets met deze inkoopsactie te maken

I don't say we all ought to misbehave, but we ought to look as if we could.

• born2tweak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:18
Je zou ook een ir-ontvanger kunnen maken voor je laptop en een oude afstandsbediening kunnen gebruiken. zo'n ontvanger maken kost je nog geen 5 euro! Ik heb er ook al eens eentje gemaakt en hij werkt perfect met films en winamp!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-11 14:23

Atmoz

Techno!!

Ik vraag me af of je met al die afstandsbedieningen de beamer kunt besturen...
Hiervoor weet je de IR-codes toch niet?

Of ga je die via RS232 besturen via de laptop?
Dan kan het natuurlijk wel :)

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
Ik heb op m'n werk (computerwinkel) een ding van eminent liggen:

http://www.eminent-online....do?dt=1&ps=01301040&pg=5

is een muis (dmv een "cursorachtige" besturing) icm een laserpointer (tbv aanwijzen)

Afbeeldingslocatie: http://www.beamerplanet.nl/uploadedfiles/producten/em1040.gif

Ik heb hier het oude model nog liggen (ongebruikt in doos). functioneel identiek, alleen is t doosje wat ouder (+/- 8 maand ofzo). belangstelling?, mail in profiel.

[ Voor 10% gewijzigd door DJSmiley op 04-03-2005 17:11 ]

• Jorik90
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:33
Kun je dingen als powerpoint presentaties niet gewoon met de muis doen, dan scroll je gewoon om naar het volgende blad te gaan, een gewone draadloze muis voldoet dan al.. :)

• Afterburner79
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Afterburner79

weak input?

(overleden)
Ik gebruik zelf een "Ati remote wonder" die ik (in een ver verleden . . .) bij mijn 8500dv AIW kreeg.

En ik moet zeggen : _/-\o_ mede dankzij de "radiosignaal" overdracht.

It seems like I'm always getting stuck, between the handshake and the f**k ! < Fulltime partytimer! >
Whatever happens, be a Buddha!

Verwijderd

Topicstarter
Afterburner79 schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 10:51:
Ik gebruik zelf een "Ati remote wonder" die ik (in een ver verleden . . .) bij mijn 8500dv AIW kreeg.

En ik moet zeggen : _/-\o_ mede dankzij de "radiosignaal" overdracht.
Dat ziet er niet verkeerd uit. Violgens de specs tot wel 20 meter. 8)
Pagina: 1