Ik heb een leuk windowtje waar ik wat acties in uitvoer (het plaatsen van markers op een afbeelding) die in paren moet gebeuren. Dus:
Nu wil ik dus dat als de gebruiker actie 1 gedaan heeft en dan het venster wil sluiten er een dialog box weergegeven wordt waarin gevraagd wordt of de gebruiker wil stoppen met plaatsen of door wil gaan (YES/NO).
Dat lukt ook nog eens allemaal, maar als je op 1 van de knoppen drukt wordt die actie uitgevoerd en komt de dialog box gewoon weer terug!
Nu blijkt dat het windowClosing event dus 2x afgevuurd wordt door dat window.
Weet iemand hoe ik er voor kan zorgen dat dit niet meer gebeurd?
code:
1
2
| 1 zet begin punt neer 2 zet eind punt neer |
Nu wil ik dus dat als de gebruiker actie 1 gedaan heeft en dan het venster wil sluiten er een dialog box weergegeven wordt waarin gevraagd wordt of de gebruiker wil stoppen met plaatsen of door wil gaan (YES/NO).
Java:
1
2
3
4
5
6
7
8
| public void windowClosing(WindowEvent e) { YesNoDialog dialog = new YesNoDialog(this,"Abort operation","Abort?"); dialog.setVisible(true); if(dialog.noClicked()) { return; } this.dispose(); } |
Dat lukt ook nog eens allemaal, maar als je op 1 van de knoppen drukt wordt die actie uitgevoerd en komt de dialog box gewoon weer terug!
Nu blijkt dat het windowClosing event dus 2x afgevuurd wordt door dat window.
Weet iemand hoe ik er voor kan zorgen dat dit niet meer gebeurd?
Nu met Land Rover Series 3 en Defender 90