Hola!
Ik heb een klein probleem ik heb de volgende code
Nu is het zo dat $myRow['PKType'] netjes wordt gestuurd..... Maar ik wil ook dat $myRow['Omschrijving'] mee gestuurd wordt... nu heb ik dat in een hiddenfield gestopt
Maar goed dat wordt natuurlijk niet meegestuurd omdat op het moment dat het field wordt aangemaakt er nog niet is geselecteerd.
Iemand een idee hoe ik dat alsnog kan aanpassen??
Weet trouwens niet of het hier hoort...
ik zie dat ik de tags vergeten ben
Ik heb een klein probleem ik heb de volgende code
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| <form action="<? echo ($_SERVER["PHP_SELF"]); ?>" method="post" enctype="multipart/form-data" name="category"> <select name="SpecID"> <? while($myRow = mysql_fetch_assoc($result)){?> <option value="<? echo $myRow['PKType']; ?>"><? echo $myRow['Omschrijving']; ?></option> <? }?> </select> <input type="hidden" name="actie" value="Select"> <input type="hidden" name="SpecName" value="<? echo $myRow['Omschrijving']; ?>"> <input type="submit" value="Selecteer"> </form> |
Nu is het zo dat $myRow['PKType'] netjes wordt gestuurd..... Maar ik wil ook dat $myRow['Omschrijving'] mee gestuurd wordt... nu heb ik dat in een hiddenfield gestopt
Maar goed dat wordt natuurlijk niet meegestuurd omdat op het moment dat het field wordt aangemaakt er nog niet is geselecteerd.
Iemand een idee hoe ik dat alsnog kan aanpassen??
Weet trouwens niet of het hier hoort...
ik zie dat ik de tags vergeten ben
[ Voor 22% gewijzigd door appelsientje op 04-03-2005 10:58 ]
LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak