welke 19" monitor is het beste om te nemen? ik ben zelf iemand die het liefst een redelijk hoge resolutie draait (ik vind het anders allemaal maar veel te groot
)
wie kan mij helpen ?
wie kan mij helpen ?
A wise man's life is based around fuck you
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Verwijderd
Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
ASUS TUF Gaming Z690-PLUS WIFI D4, Intel Core i5-12600KF, Kingston Fury Beast KF432C16BB1K2/32, Gigabyte AORUS GeForce RTX 3070 Master, Lexar NM790 2TB
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
http://www.liteontc.com.tw/sales/1995.htmOp maandag 08 januari 2001 21:18 schreef Majestic het volgende:
Wat zijn de specs van die Lite-on dan ?
Ervaring van watZeker geen Sony... Sony Sucks (spreek uit ervaring)
de betaler vervuilt
Verwijderd
Sony heeft meestal de TV'tjes met S-VHS en Multinorm , wat je van de meeste tv's niet kan zeggen. En hun monitoren zijn zeker van Iiyama kwaliteit zoniet beter. Ik heb zitten dubben tussen een Sony 19" (past leuk bij breedbeeld) of Iiyama A901HT. Die is het geworden, gaat uit de collectie maar zou zeker niet die nieuwe (brakke) 19" vissekom van ze kopen. Iets met Diamondtron of Trinitron is meestal wel OK. Als je nog een A901HT kan vinden dan zou ik daar voor gaanZeker geen Sony... Sony Sucks (spreek uit ervaring)
Concrete Loop Watercooling
Hmmm, wel eens lopen rekenen. Een 19" met een dotpitch van .24 (diamondtron) heeft beschikbaar: 365mm / .24mm = zoŽn 1500 beeldlijnen. Die is dus NIET in staat om 1600x1200 SCHERP weer te geven, het ding heeft nou eenmaal niet genoeg pixels beschikbaar.19" is 't minste toch wel 1600x1200
de betaler vervuilt
Verwijderd
Verwijderd
Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro
Is toch echt dezelfde beeldbuisHeb net een Phlips 109P20 binnen, echt prachtig. Vergeleken hierbij zuigt IIyama zwaar.
de betaler vervuilt
Ik heb 'm ook net vandaag binnen! Veel mooier design dan de Iiyama A901HT en veel gebruiksvriendelijker ook en ook een stuk lichter. Mijn eerste indruk is ook dat het beeld ietsepietsje scherper is en hij heeft zeker minder last van moiré. Maar ik moet wel voorzichtig zijn met m'n beweringen, want ik heb ze niet naast elkaar staan (die Iiyama is van m'n pa, zo'n 150 km verderop)).Op donderdag 11 januari 2001 13:31 schreef Doekoe het volgende:
Heb net een Phlips 109P20 binnen, echt prachtig. Vergeleken hierbij zuigt IIyama zwaar.
Verwijderd
Verwijderd
Hihi.Op vrijdag 12 januari 2001 00:47 schreef dextertje het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook net vandaag binnen! Veel mooier design dan de Iiyama A901HT en veel gebruiksvriendelijker ook en ook een stuk lichter. Mijn eerste indruk is ook dat het beeld ietsepietsje scherper is en hij heeft zeker minder last van moiré. Maar ik moet wel voorzichtig zijn met m'n beweringen, want ik heb ze niet naast elkaar staan (die Iiyama is van m'n pa, zo'n 150 km verderop)).
Prima monitor, mijn exemplaar in elk geval..
Verwijderd
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Hebben we het wel over dezelfde?Op zaterdag 13 januari 2001 12:20 schreef tOcoOl32 het volgende:
het enige nare van de philips is dat ie bij 1600*1200 slechts op 75 Hz kan...