[LCD TV] 32 inch met loskoppelbare speakers

Pagina: 1
Acties:

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Topicstarter
Ik ben al een tijdje op zoek naar een mooie 32 inch LCD TV. Ik heb al heel wat topics hier gelezen, ervaringen op kieskeurig bekeken en reviews gelezen. Intussen weet ik ongeveer wel wat ik wil en wat ik zoek. Maar toch kom ik er niet helemaal uit - elke keer als ik een model of merk ga bekijken, komt er weer iets naar boven waar ik ongelukkig van wordt!

Zo had ik m'n oog laten vallen op de Sharp LC-32GA5E, maar nu heeft die in tegenstelling tot z'n voorlopers (de GA4E en GA3E) geen DVI en geen afkoppelbare speakers meer. Erg jammers, aangezien ik graag m'n eigen (betere) speakers gebruik.

Daarvoor had ik wegens prijs/kwaliteit m'n oog laten vallen op de LG RZ-32LZ50, maar toen ik daar goed naar ging kijken, bleek dat veel mensen erg ontevreden waren over de kwaliteit. Het is een oud paneel en de mogelijkheden zijn beperkt.

Er zijn nog wel wat oudere modellen van sommige merken die wel lijken te voldoen, maar die zijn niet of nauwelijks leverbaar en hebben nog een 'oude' prijs. De laatste maanden is het normaal om een middenklasse model voor tussen 1600,- en 2000,- euro op de markt te zetten (internet-prijzen!), de modellen van een half jaar oud gaan vaak nog rond de 3000,- over de toonbank.

Mijn vraag is daarom aan jullie, kennen jullie een LCD TV die voldoet aan de volgende criteria:
-> 32 Inch
-> Loskoppelbare speakers
-> DVI-in
-> Kan opgehangen worden aan de muur
-> Prijsklasse 1600,- tot 2200,-

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP