Ja, euuh, dat denk ik ook?edwtie schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 09:40:
Ik denk dat DNS server erbij als oplossing?
Ik zou je post even herzien want dit is behoorlijk brak.
Wat mij het eenvoudigst lijkt: 1 Apache pakken en die zo instellen dat die via een proxy instelling het tweede domein forward naar de andere Apache webserver.
Edit: genoeg met de search te vinden, bijv.: [rml][ apache] bepaalde host naar andere server[/rml]
[ Voor 12% gewijzigd door Arnout op 04-03-2005 09:45 ]
Kun je de startpost aanpassen? Dit is echt te onduidelijk om wat mee te kunnen. Grote kans dat je nu antwoorden krijgt die je totaal de verkeerde kant op sturen omdat de mensen de vraag niet begrijpen.
[ Voor 35% gewijzigd door Bor op 04-03-2005 10:04 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Dus http://www.domein.nl kun je over dezelfde poort 80 naar de default site sturen, terwijl http://mijn.domein.nl naar een andere website instantie gaat.
[ Voor 34% gewijzigd door victorv op 04-03-2005 10:47 ]
"Accomplishing the impossible means only that the boss will add it to your regular duties."
Er is één IP. Beide DNS entries verwijzen naar dit IP. Achter dit IP draait Apache2 als reverse proxy. Aan de hand van de host-header kun je het ene domein naar de ene, en het andere domein naar de andere webserver forwarden.
Als je nog vragen hebt, mail.
Apache? Wat heeft dit met Windows Operating Systems te maken? Pas inderdaad je topicstart even aan en geef meer uitleg over wat volgens jou opties zijn, etc. Alleen je kick van Hoe 2 domeinen over 1 ip te routeren naar 2 aparte servers? copy/pasten is natuurlijk niet bepaald handig
WOS --> SA+ kleine titeledit zodat duidelijk is waar het over gaat.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Beide websites hebben ingebouwd met PHP...
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Dit topic is gesloten.
![]()